سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

همه آحاد امت در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرینی داشتند . بنده نیز از پیروان رهبر کبیر انقلاب آیت الله سید روح الله خمینی(ره) بودم و در توزیع اعلامیه و عکس های ایشان در تهران فعالیت داشتم .

image4913.jpg

نعمت الله ابراهیمی

قبل از انقلاب در بیمارستان رضا شاه کبیر که بعدا به نام هفت تیر تغییر نام یافت اشتغال داشتم که اواخر عمر ننگین حکومت پهلوی به زادگاهم نراق بازگشتم . 22 بهمن 1357 مردم و رهبر بر رژیم ظالم محمد رضا شاه پیروز و خوشحال و جشن شادی گرفتیم .

img_1431.jpg
یکسال و نیم پس از پیروزی دشمنان ایران تاب تحمل نیاوردند و توسط رژیم متجاوز عراق جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کردند . همه موظف بودیم از آب و خاک و دین و مملکتمان دفاع کنیم و این اقدام را وظیفه می دانستیم .

image4912.jpg

                                                                                                                                                                                                               نعمت الله ابراهیمی در مقطع سربازی

 

بنده منهای پشتیبانی هایی که از رزمندگان و رهبر عزیزمان امام خمینی داشتم دو نوبت نیز در غالب نیروهای مردمی بسیج به جبهه های حق علیه باطل ماموریت داشتم . سال 1360 به مدت یک ماه از طریق جهاد سازندگی شهرستان دلیجان با دو نفر از رانندگان دفاع مقدس شهر نراق به اسامی قدرت الله سلیمانی فرزند احمد و علی اکبر علی اکبری فرزند شکرالله به عنوان راننده و تعمیرکار ماشین به منطقه اهواز استان خوزستان ماموریت یافتیم .

 

 image4800.jpg

حمید رضا ابراهیمی فرزند علی متولد 1341 که تاریخ 1/9/1362 در جبهه پنجوین عراق طی عملیات والفجر 4 به شهادت رسید برادر زاده من است و برای طایفه ما باعث موهبت و افتخار می باشد . شهرداری محترم نراق نیز به پاس احترام سنگ یادبودی در گلزار شهدای نراق مدّ نطر قرار داده است که از زحمات آنها تشکر می کنیم .

0055.jpg

باید راه و مسیر شهدا و شهید حمید رضا ابراهیمی حفظ می شد بر این اساس دومین ماموریت بنده از ناحیه " ستاد پشتیبانی مناطق جنگی (حمزه) استان مرکزی از تاریخ 1/12/1362 الی 30/12/1362 جهت انجام امورات محوله صورت پذیرفت .

 .jpg

در این ماموریت رانندگانی از شهرستان دلیجان نیز همراه بودند و اینجانب با گواهینامه 399028 راننده آمبولانس شماره شهربانی 22047 بودم .

zgzsa2hq7qc25jgvu0.jpg
مقطع عملیات مهم خیبر در محورهای طلائیه و جزیره مجنون بنده و سایر راننده های آمبولانس زیر آتش پُر حجم دشمن بعثی تلاش مضاعف نمودیم تا مجروحین را از خط مقدم درگیری به اورژانس پشت جبهه منتقل تا مورد مداوای اولیه قرار بگیرند .

image4914.jpg

یادم می آید حاج اسماعیل حبیبی یکی از رزمنده های نراق که در واحد تعاون فعالیت می کرد را در جبهه ملاقات کردم .
گرچه 70 ساله می باشم ولی همچنان برای هر گونه دفاع از میهن اسلامی ایران آماده جانفشانی هستم .


img_1443.jpg

 

راننده دفاع مقدس نعمت الله ابراهیمی فرزند علی اکبر اهل شهر نراق01/02/1391

 


 
۹۳/۰۶/۱۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook