سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

دوشنبه 24 آذر 1393 با همه مشقاتی که متحمل شدیم از زیارت عتبات عالیات عراق به ایران برگشته و آن را توفیق الهی دانستیم . عده ای به نراق ؛ نفراتی به قم و چند نفر به تهران عزیمت نمودند .

img_4479.jpg

شهید حاج احمد اصغری سندی

هنوز حال و هوای معنوی چهارمین سال پیاده روی نجف به کربلای عزاداران حسینی شهر نراق در اربعین 1393 را در ذهنم مرور می کردم که از دریافت خبری متحیّر شدم :


جانباز قطع نخاع حاج احمد اصغری سندی به شهادت رسید .


تاریخ 29 مهر 1393 با تلاش آقای محمد رئوفی فرزند تقی در مرکز توانبخشی جانبازان حضرت امام خمینی(ره) در منطقه فرمانیه تهران یکی از ایثارگران قطع نخاع بسیجی آقای احمد اصغری سندی فرزند موسی اهل روستای سندی از توابع شهرستان فومن استان گیلان مورد ملاقات قرار گرفت .

img_4474.jpg

 

ایشان اظهار کرد : هشت سال داشتم که با خانواده به تهران نقل مکان نمودیم . یکی از حرفه های من داوری مسابقات فوتبال بود . در سازمان صنایع دفاع استخدام ولی بعد به عنوان نیروی بسیجی به جبهه اعزام شدم .

img_4476.jpg

آقای اصغری سندی گفت : طی عملیات مسلم بن عقیل با رمز یا ابوالفضل العباس (ع) در محور سومار استان کرمانشاه در مهر ماه 1361 در مصاف با نیروهای ارتش متجاوز عراق مجروح و قطع نخاع گردیدم و دارای 70 % جانبازی هستم . 33سال است که به دلیل مشکلات جسمی و داشتن زخم‌های بستر ناچار هستم بر روی تخت و روی شکم بخوابم .

 

img_4480.jpg

 

ایشان در ادامه اظهار داشت متاسفانه بعضی از مسئولین در وظایفشان کم کاری می کنند و صرفا در ایّام های خاص به ملاقات ما می آیند و عکس هایی به یادگار می گیرند تا امورارت دنیوی شان بگذرد .

 

img_4475.jpg

 

جانباز قطع نخاع حاج احمد اصغری سندی که در بخش آی سی یو بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بستری بود دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهدا پیوست. مراسم تشییع پیکر مطهر این فرزانه سه‌شنبه 25 آذر 1393 از مقابل منزل ایشان واقع در میدان نوبنیاد، شهرک شهید چمران، بلوک چهار به سمت قطعه 24 بهشت زهرا(س) انجام گردید .

 

 

۹۳/۰۹/۲۵
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook