سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

غلامرضا کمره ای در دفاع مقدس کمر همت را بست

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ

سال 1348 در شهر نراق متولد شدم . در شناسنامه شهرتم کمره است ولی به کمره ای مشهوریم .

ndqs8cpmodjr2en14lx.jpg

غلامرضا کمره ای

من از مقطع عملیات والفجر هشت و فتح بندر فاو در اسفند 1364 کمر همت را بستم و وارد نبرد حق علیه ظلمت شدم و 45 ماه سابقه جبهه دارم .

qd2u36r15bfnk6ckz4n8.jpg

دو نوبت در جنگ تحمیلی مجروح شدم و جانباز 25 % می باشم : بار اول طی عملیات کربلای 5 ترکش به دست راست و پهلوی چپم اصابت کرد که خیلی عمقی نبود .

ar2xlx3h563c5r6i6.jpg

بار دوم طی عملیات والفجر 10 در حلبچه عراق مجروح شیمیایی گردیدم .

j7zg9qaro8k49uwvlji.jpg                                                                                                             h2rtv9fpncmkff9xybef.jpg

پس از اجرای قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل و پایان جنگ با لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان در مناطقی مثل سر پل ذهاب و مهاباد خدمت کردم تا اینکه سال 1382 بازنشسته شدم .

 

xsjlmlz5l3pfo3hsjtm.jpg

از راست : غلامرضا کمره ای ، علی اکبر کمره ای

 

برادرم علی اکبر کمره ای نیز از جان برکفان سپاه پاسداران بود که در دفاع مقدس زحمات زیادی کشید و به خیل جانبازان نایل آمد .

z3ups7y3a1y33owtpi9u.jpg

غلامرضا کمره ای فرزند باقر اهل شهر نراق 14/10/1390

 

 

۹۳/۱۰/۰۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook