سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

شبکه خبر و شبکه ورزش سیما افتخار نراقی ها

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ب.ظ

آقای داود عابدی در سال 1354 در تهران به دنیا آمد . پدرش حاج امرالله عابدی فرزند محمد باقر بازنشسته داروسازی و مادرش خانم بهجت السادات میرسلطانی فرزند سید محمود هر دو اهل شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان در استان مرکزی می باشند که چندین سال قبل از نراق به تهران نقل مکان نموده اند . آنها دارای پنج دختر و دو پسر به اسامی داود و مهدی می باشند .

      

داود عابدی از جمله گزارشگرانی است که از سال‌ها قبل شور و نشاط را در سیمای جمهوری اسلامی به وجود آورده است . او از اوایل دهه 80 دوربین خبرساز را در شبکه خبر، تولید کرد که این برنامه در مدت کوتاهی یکی از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون شد، خودش می‌‌گوید:
«تمام سعی‌ام را طی این‌ سال‌ها کردم که از حاشیه‌های منفی دوری کنم، اما همیشه نمی‌شود این‌گونه عمل کرد، به هر حال این نوع برنامه‌سازی، همیشه با خود حواشی به دنبال خواهد داشت، اما باید اشاره کنم که خلق و خوی ما ایرانی‌ها طوری است که این‌گونه برنامه‌ها را دوست دارند».

آقا داود فارغ‌التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد مرکز هست ، همچنین در زمینه ورزش هم دان چهار تکواندو را دارا می‌باشد . در سال 1375 زمانی که سال اول دانشگاه بود ، کارش را با رادیو جوان آغاز کرد . ابتدا کارش در واحد هماهنگی بود اما بعدها به سراغ گزارش رفت تا اینکه یک گزارشگر تلویزیونی شد .

این روند ادامه داشت تا اینکه با افتتاح شبکه خبر در سال 1378 در آزمونش شرکت یافته و به عنوان خبرنگار ورزشی مشغول به کار گردید . در سال 1382 با دوربین به سراغ حاشیه‌های ورزش رفت. در نهایت هم نامش را دوربین خبرساز گذاشتند .

همشرش خانم المیرا شریفی‌مقدم سال 1360 در تبریز استان آذربایجانشرقی به دنیا آمد . مشارالیها فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد تهران شمال هست و از سال 1379 از طریق آزمون‌های شبکه خبر وارد سیمای جمهوری اسلامی گردید . سال 1382 داود و المیرا به عقد هم در آمدند و در بهمن سال 1384 ازدواج نمودند .

این خانواده موفق در اوقات مناسب به همراه دو فرزندشان آقایان امیرارسلان و امیرابوالفضل عابدی به شهر نراق مسافرت و ضمن ملاقات با اقوام از کوچه باغ های زیبا و مراکز تاریخی و زیارتی و غار چال نخچیر نراق نیز بازدید به عمل می آورند .

 

داود عابدی و سرکار خانم المیرا شریفی مقدم به همراه فرزندانشان در شهر تاریخی نراق

هر روز که خانم شریفی مقدم از شبکه خبر اجرای برنامه دارد نراقی ها در همه جا می گویند خانم المیرا عروس نراقی هاست و به توانمندی مشارالیها و همسر نراقی اش آقا داود عابدی افتخار می کنند .

http://nobavegan57.ir/wp-content/uploads/2015/11/shirazi12345.jpg

آقا داود دوستان شهیدی نیز در عرصه رسانه دارد که از جمله آنها پاسدار بازنشسته سید محمد طاووس شیرازی اهل تهران(1341 – 1384) می باشد . طاووس تاریخ 6/9/1384 به همراه چند نفر در سقوط هواپیمای سی 130 که به سمت چابهار جهت تصویر برداری از مانور جنگی ولایت بود به شهادت رسید .


سلحشوران شهر نراق برای این زوج افتخارآفرین توفیق موفقیت و سربلندی بیشتر آرزو می کند .

۹۴/۰۹/۲۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۴)

آقای داود عابدی در مصاحبه :
برادر همسرم چند سال از من کوچک‌تر و تازه هم ازدواج کرده است. اجازه بدهید یک خاطره از او بگویم. در مسابقات قهرمانی کشتی جهان در تهران، از آنجا که عموی المیرا مسئول پخش مستقیم بازی‌ها بود، برادر المیرا هم برده بود تا به عنوان دستیار در کنارش باشد.
از طرفی زمانی بود که خانواده آنها می‌دانستند من می‌خواهم به خواستگاری خانم المیرا شریفی مقدم بروم. زمانی که به همراه دوربین خبرساز می‌خواستم وارد سالن شوم، او اجازه نداد که من وارد شوم، با این ذهنیت که می‌دانست من می‌خواهم به خواستگاری خواهرش بروم. از او پرسیدم: شما؟ گفت: من برادرزاده آقای شریفی مقدم هستم.
ناراحت شدم و از آنجا که ما هم گاهی اوقات برای خودمان ادعاهایی داریم،
به او گفتم:
هرکس می‌خواهی باش. بکش کنار. بچه‌تر از این حرف‌هایی که جلویم را بگیری. رفتم داخل و گزارش را گرفتم. اتفاقا شبی جایی مهمان بودیم، خودش این خاطره را تعریف کرد
با اهدای سلام و تشکر از مدیریت سایت .
جناب عابدی و همسرشان از چهره های مودب و موفق سیما هستند . فعالیت مسئولانه و علاقمندانه ایشان کاملا محسوس واز دید هیچ بیننده ای دور نمی باشد .
یکی از دوستان که شاهد و ناظر تهیه فیلم وگزارش ایشان از مسابقات وزنه برداری در لندن بود به پشتکار و دلسوزی ایشان در تهیه گزارش با امکانات کم نسبت به سایر گزارشگران تحسین میگفت .
احساسات خانم شریفی نیز در گزارش اخبار تاسف بار منا ستودنی است حقیر هر زمان آن صحنه را به یاد می آورم بی اختیار اشک از چشمانم جاری می شود. برای این زوج هنرمند آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری دارم .
آقای داود عابدی برادرزاده دایی رحمت است .
درود می فرستیم به این جوان مومن و متعهد و پر تلاش که به همراه همسرش خانم شریفی مقدم افتخار نراقی ها می باشد .
از سایت سلحشوران شهر نراق که چنین پدیده هایی را شناسایی و معرفی می کند متشکریم .
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۸ علی حیدری
ارزوی تندرستی و سلامتی و همچنین توفیق روز افزون را برای این زوج عزیز از خداوند منان خواهانم
ان شاءالله همیشه در تمامی مراحل کار و زندگی موفق و پیروز و سربلند باشن.
ما به داشتن چنین عزیزان با اخلاق افتخار میکنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook