سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

احمدرضا محمودی نراقی وزنه بردار نمونه جبهه

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ق.ظ

احمدرضا محمودی فرزند یوسف سال 1345 در شهرستان الیگودرز استان لرستان متولد گردید .


شهید احمدرضا محمودی

پدرش مرحوم حاج یوسف محمودی فرزند حسین و مادرش حاجیه مقدس اکبری فرزند شکرالله هر دو اهل شهر نراق از توابع دلیجان استان مرکزی می باشند که سال های قبل از نراق به الیگودرز نقل مکان نموده اند .

  

                            مرحوم حاج یوسف محمودی                                حاجیه خانم مقدس اکبری

برادرش نصرت الله محمودی متولد 1342 در شهر نراق در سه ماه اولیه جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران تاریخ 22/9/1359 در جبهه سر پل ذهاب استان کرمانشاه در مصاف با نیروهای ارتش عراق به درجه شهادت نایل آمد .

احمدرضا محمودی به تاسی از برادرش وارد کارزار دفاع مقدس گردید و نهایتا تاریخ 13/4/1361 طی عملیات رمضان در جبهه کوشک پس از خلق حماسه های ماندکار به شهادت رسید .

احمدرضا در نوجوانی

به دلیل حضور خانواده شهیدان محمودی پیکر مطهر این دو شهید در گلزار شهیدان الیگودرز در خاک ماوی گرفتند .

احمد رضا محمودی در زمان حیات علاوه بر تحصیل از ورزشکاران مطرح شهرستان الیکودرز بود . وی در رشته وزنه برداری دارای مقام بود و بارها دستش به نشانه پیروز میدان توسط داور بالا رفت .

  

وزنه بردار شهید احمدرضا محمودی

گفتنی است دو تن از پسر عموهای آنها به اسامی عبدالله و کاظم محمودی فرزندان علی به ترتیب در عملیات های فتح المبین و محرم شهید شدند و پای بر بساط عند ربهم یرزقون نهادند و در گلزار شهدای شهر نراق سر به آستان دوست گذاشتند .

پسر عمه چهار شهیدان محمودی به نام حاج احمد ابوالحسنی فرزند عزت الله از آزاده های سرافراز شهر نراق می باشد که طی عملیات فتح المبین به اسارت عراقی های متجاوز گرفتار شد و هشت سال و نیم بعد با سربلندی همراه با سایر اسرا به ایران بازگشتند .


۹۴/۰۹/۲۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

با سلام ممنون که به احترام شهدای بزرگوار اطلاعاتی از زندگی ایشان را در اختیار مردم قرار میدید که فراموش نکنند که برای حفظ این انقلاب چه جوانانی را ما تقدیم کرده ایم روحشان شاد و راهشان سر لوحه زندگی ما .... شهید احمد رضا و نصرت الله محمودی دایی های عزیز و بزگوار بنده هستند که به آنها افتخار میکنم...باشد که الگوی زندگی ما در همه امور باشند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook