سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

موفقیت پی در پی جناب آقای سلمان عُضایی در ورزش کشور باعث افتخار و مباهات می باشد .

روز جمعه 4 دی 1394 چهارمین دوره مسابقات موتور ریس قهرمانی کشور در پیست آزادی تهران برگزار گردید و سلمان عُضایی در کلاس 600 سی سی بین ورزشکاران صاحب نام این رشته به مقام دوّم ایران دست یافت و بر بام سکوی قهرمانی ایستاد .

تاریخ 14 مهر 1394 از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز مسابقات موتورسواری برگزار گردید که در کلاس 600 سی سی آقای سلمان عُضایی مقام سوم را کسب نمود .

    

تاریخ 15 آبان 1394 مسابقات سه منظوره(دریفت – سرعت – موتور ریس) از سوی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران برگزار گردید که سلمان عُضایی مقام اول در سطح استان تهران را بدست آورد و مدال قهرمانی را بالای دست برد .

     

موفقیت چشمگیر جوان با غیرت ایران زمین را به این قهرمان تبریک گفته و از خداوند برایش تندرستی و عاقبت به خیری طلب می کنیم .

 

 

 

 

 

۹۴/۱۰/۰۵
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱۷)

۰۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۵ سایت فدراسیون
قهرمانان چهارمین راند رقابتهای کشوری موتورسواری شناخته شدند

چهارمین مرحله مسابقات قهرمانی موتور ریس کشور با انتخاب نفرات برتر و جابه جا شدن رکوردها به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این مسابقات در 4 کلاس 600،250،125 و 1000 سی سی با حضور ورزشکاران از استانهای تهران،فارس،گیلان،خراسان رضوی،البرز و خوزستان و ... برگزار شد.

در کلاس 600 سی سی مهدی نعیمی از خراسان رضوی نفر نخست این رقابتها ایستاد،سلمان عضائی از تهران در رقابتی بسیار دیدنی بر روی سکوی مقام دوم را کسب کرد و مرتضی عرب زاده از هیات تهران عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۴۱ محمد حسنی
حاج محمد اقا
من از شنید ن انی خبر بسیار خوشحال شدم یعنی موفقیت هر جوانی از جوانان همشهری و به ویژه خانواده برای من بسیار شوق انگیر و مسرت بخش است. برای اقا سلمان اروزی موفقیت بیشتر و سلامت می کنم و به همه خانواده و همشهری ها تبریک عرض می کنم
باز هم ی دنبا تبریک به پسر شجاع شهرمان ارزوی موفقیتهای بیشتر و سلامتیشا از خداوتد منان داریم از حاج محمد هم ممنونم که خواسته حقیر را توجه کردن و این افتخارات را برای مردم شهرمان به نمایش گذاشتن با ارزوی موفقیت برای تمام جوونای شهرمون
موفقیت های این قهرمان رو به خانواده و دوستدارانش تبریک میگم.انشالله در پناه حق سالم و تندرست باشید.آقا سلمان مایه افتخار هستن
با سلام
این موفقیت را خدمت مدیر موفق سلحشوران شهر نراق جناب آقای عضایی و خانواده محترم تبریک عرض مینماییم.
پسر دایی عزیز بهت تبریک میگم. از صمیم قلب برات خوشحالم و از این ور دنیا شدیدا بهت افتخار میکنم. من همیشه پیگیر موفقیت هات هستم. واقعا ایول داری و مواظب خودت باش.
۰۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۱۶ حسین عضایی
سلام پسر عمو
تبریک فراوان منو بپذیر

موفق باشی پهلوان
۰۶ دی ۹۴ ، ۰۵:۰۶ جواد مبینی
کسب مقام های پی در پی اقا سلمان عزیز را به خاندان محترم عضایی و

سلحشوران شهر نراق تبریک عرض می نمایم.تندرست و سلامت باشی

اقا سلمان افتخار مایی.
۰۶ دی ۹۴ ، ۰۸:۱۵ پورصادقی
جناب اقای عضائی کسب رتبه قهرمانی موتور ریس رابه شما وخانواده محترم تبریک عرض می نمایی وباآرزوی موفقیت درمراتب بالاتر .
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۵ سید عباس جوادی
سلام حاج محمد آقا تبریک بسیار فراوان به شماو خانواده محترمتان و پهلوان عزیز انشالله که همیشه سرافراز و سربلند و پیروز باشید
سلام محمد اقا تبریک حقیر را بذیرا باشید امیدوارم قدم جای قدم بابای عزیزش گذاشته و همیشه موفق باشد به اقایقنایی هم تیریک خاص الخاص عرض میکنم
۰۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۶ محمد عضایی
از همه همشهریان و دوستانی که به هر طریق ابراز احساس نمودند تشکر وافر دارم و دعا می کنیم همه جوانان پیروز و عاقبت به خیر باشند .


دوستان مشکلات عدیده سر راه پیشرفت در موتورسواری است . بسیاری از مسئولین حتی یکبار پیست موتورسواری و اتومبیلرانی را ندیده اند ولی ماشاالله تا نفس دارند به جوانان توصیه می کنند به ورزش روی بیاورید .

پیست کاملا ناقص و غیر استاندارد تهران در مقابل پشتکار و همت جوانان شرمگین است .
همین کشورهای عربی حوزه خلیج فارس پیست های موتور دارد که قهرمانان جهانی این رشته برای برگزاری مسابقات بدانجا می آیند و وقتی پیست های آنان را مشاهده می کنیم آه و حسرت از نهادمان بلند میشود که چقدر برای جوانانشان اهمیت به خرج می دهند .

روحانیون که این روزها کارشناس های مختلف هستند و برای ورزش احادیث و روایت طرح می کنند حتی برای یکبار پیست موتور و اتومبیلرانی را ندیده اند تا در نوشتن کتاب هایشان تجزیه و تحلیل و نظرات متقن و مستند بنویسند .

یک جفت لاستیک موتور دو میلیون تومان هزینه دارد که پس از چند بار استفاده سیم کش می شود و اسپانسری وجود ندارد که حامی این ورزشکاران باشد .

یک کلاه متوسط 800 هزار تومان به بالا
یک دست لباس معمولی دو میلیون تومان برای مدت محدود
یک جفت کفش بوت یک میلیون تومان برای مدت معین
یک جفت دستکش 400 هزار تومان برای مدت محدود

نگهداری موتور در پیت استاپ(آشیانه) سالی یک میلیون دویست هزار تومان

هر بار زمین خوردن موتور با راکب بین دو تا پنج میلیون تومان

و ده ها هزینه جانبی دیگر



از تو دل این همه تمرین و هزینه و این همه قهرمان.... بالای بام سکو رفتن دل شیر میخواهد و پشتکار و ...
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۸ مرتضی على آقایی
جناب عضایی، کسب مقام قهرمانی آقا سلمان را به شما وخانواده و جامعه موتور سواران کشور و مردم قدرشناس شهرمان صمیمانه تبریک می گویم.
بدتر از بابات چه دل پری داری..!!!
۰۸ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۸ مصطفی خاکی
جناب آقای سلمان عضایی کسب مقام دوم موتور سواری کلاس 600 سی سی را به شما و خانواده محترم و به جامعه ورزشی ایران بخصوص ورزشکاران نراق تبریک عرض مینمایم و از اینکه جامعه ورزشی شهرمان را سر بلند کردی تشکر و قدردانی مینمایم
ایستادن قهرمان موتور سواری کشور جناب آفای سلمان عضائی بر سکوی افتخار را به چامعه ورزش و همشهریان عزیز و خانواده محترم عضائی بخصوص آقای حاج محمد عضائی و فرزند نام آورشان تبریک و تهنیت عرض نموده سلامتی و توفیق بیشتر برایشان آرزوم دارم .
دوست عزیزم ،قهرمان قهرمانان جناب آقای محمد عضایی ، کسب عناوین قهرمانی توسط ورزشکار گرامی آقای سلمان عضایی را به شما و خانواده محترم و همچنین به تمامی نراقی های عزیز تبریک عرض می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook