سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

ارتشی های شهر نراق روزتان مبارک

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۱۱ ب.ظ

29 فروردین در تقویم به روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی نام گذاری گردیده است . به پاس قدردانی و ارج نهادن به ارتشیان معزز و زحمتکش و خصوصا شهیدان ارتشی شهر نراق به یکی از مومنین آنها اشاره می شود :

علی اصغر  اکبری

علی اصغر اکبری تاریخ 5 فروردین 1319 در شهر نراق متولد گردید . پدرش مرحوم استاد نعمت الله اکبری فرزند رضا و مادرش مرحومه صنعت ترابی فرزند رضا از خاندان با ریشه های مذهبی بودند.

مرحوم استاد نعمت الله اکبری و مرحومه صنعت ترابی

ایشان پس از دریافت دیپلم در سال 1338 به استخدام ارتش در آمد . در سازماندهی ارتش هفت رسته را تا مقطع بازنشستگی آموزش دیده که از جمله آن شش ماه دوره چتربازی را سپری نموده است . در قسمت های دیگر ارتش مانند حفاظت فیزیکی و به ویژه موزیک مهارت کامل کسب نمود .

آقای علی اصغر اکبری از چهره های مومن و مذهبی ارتش بود که قبل انقلاب هیجگاه به طاغوت گرائی کُرنش نکرد . نامبرده از چهره های ولایتمدار و از مریدان معمار کبیر انقلاب آیت الله سید روح الله خمینی(ره) بود و هم اکنون نیز در انجام فرائض دینی مقیّد و مصمم است .

مرحوم حاج ابوالفضل اکبری و مرحومه فاطمه اکبری

خانم فاطمه اکبری فرزند ابوالفضل همسر و دختر عمومی آقای اکبری در زمان حیات پا به پا با پیشرفت وی همراه بود و حتی چند سال به اتفاق در پایگاه وحدتی دزفول او را تنها نگذاشت . خانم اکبری سرانجام تاریخ 22 اردی بهشت 1394 مرغ جانش به ملکوت اعلی پر کشید .

   

آقای اکبری با تنی خسته و رنجور خاطرات زیبای حضور در ارتش را مرور می کند و با بیماری اش می سازد و همه لحظه که از احوالش سوال می شود می گوید : الحمدالله ؛ خدا را به عظمتش شکر .


سلحشوران شهر نراق روز ارتش را به همه ی ارتشیان وسربازان حماسه ساز دفاع مقدس و خصوصا خانواده های محترم شهیدان ارتشی شهر نراق تبریک و شادباش می گوید .


۹۵/۰۱/۲۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۳)

خدا ننه بزرگ و آقابزرگ را بیامرزه. زن و شوهر مومن و زحمتکش و مهربانی بودن و فرزندان خوبی تربیت کردند مخصوصا دایی اصغر. از وقتی که یادم میاد فردی مذهبی و با دین بودن. خدا شفاشون بده و خدا همسرش را بیامرزه
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۴۵ جوادی سید عباس
باسلام احترام روز ارتش بر دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
روز ارتش را خدمت همه ارتشی های شهر نراق تبریک میگم .

یه تبریکی هم میگم به فرزندان شهدای ارتش جمهوری اسلامی مثل اولین شهید متاهل و فرزند دار ارتشی شهر نراق غلامعباس علی آقایی که مردانه در عملیات مسلم ابن عقیل تاریخ 9 مهر 1361 در جبهه سومار استان کرمانشاه شهادت را در آغوش کشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook