سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

استان نینگ شیا در چین، از جمله مناطقی است که در دوران باستان در مسیر جاده ابریشم قرار داشت! بر این اساس تحت تاثیر کشورهایی قرار گرفت که در این مسیر به داد و ستد با سرزمین باستانی چین می پرداختند. سهم این استان نیز، حضور اسلام است، به نحوی که هم اکنون به عنوان یک مرکز اسلامی در کشور پهناور چین شناخته می شود.

کشور باستانی ایران نیز، کشوری مهم در داد و ستدها و تبادلات تجاری از طریق راه ابریشم بود، بنابراین چنین انتظار می رود که اکنون نیز نشانه هایی از فرهنگ و تمدن ایران زمین، در این منطقه به چشم بخورد که آثار زیادی از آن وجود ندارد .
جواد جعفری اهل شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان استان مرکزی و ساکن در شهر اصفهان به عنوان تنها ایرانی در استان نینگ شیا زندگی می کند و دو سال است که برای ارتقاء سطح کیفی آموزش به دانش آموزان به اینچوان عزیمت نموده است .

        جواد جعفری

ایشان پیش از این برای ماموریت کاری به استان گوانگ جو سفر کرده بود که با توجه به تسلطش به زبان انگلیسی و نیاز این استان به تدریس در این رشته، با احترامات فایقه به استان نینگ شیا دعوت گردید .

این نراقی بلند آوازه ؛ لیسانس مترجمی انگلیسی را از دانشگاه آزاد خوراسکان اصفهان و فوق لیسانس زبان های ایران باستان را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت نموده است .

  

پدر جواد آقای سلطانعلی جعفری متولد شهر علم و فقاهت نراق از معلمان نمونه و دلسوز می باشد که در تربیت و پرورش استعدادهای جوانان فعالیت دارد و مادر مکرمه اش سرکار خانم عصمت صدرالدینی فرزند علی اهل اصفهان می باشد .

برادر جواد به نام مهرداد دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری از دانشگاه پیام نور اصفهان و خواهرش به نام مهسا جعفری فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار از دانشگاه غیر انتفاعی جهاد دانشگاهی اصفهان می باشند .

    مرحوم شیخ محمد جعفری

جدّ پدری ایشان مرحوم شیخ محمد جعفری فرزند شیخ صادق از مومنین و چهره های درخشان شهر نراق می باشند . جدّ مادری ایشان خانم معصومه قجری فرزند کربلایی حسین بن قاسم به صداقت و پاکدامنی و تربیت صحیح فرزندان نمونه می باشد .


سلحشوران شهر نراق برای این جوان پرتلاش موفقیت روز افزون آرزومند است .


۹۵/۰۲/۱۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۳)

۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۳۷ مرتضی علی آقایی
به نام خدا

شهر نراق مملو از نخبگانی است که به علت عدم شناخت و دسترسی به آنان همه گمنام مانده اند.وظیفه شرعی و وجدانی همه ماست که در صورت دسترسی وشناخت آنان نسبت به معرفی آنها اقدام نماییم .تو فیق روز افزون اقای جواد جعفری این نخبه جوان نراقی را از خداوند منان خواهانم.
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۵ محمد رضا علی آقایی
خیلی عالی
پرچم نراق همه جا بالاس
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۹ حسن اکبری از تهران
سلام دوست عزیز وگرامی جناب اقای جعفری موفقیت آقا جواد را به شما و خانواده محترم تبریک عرض مینمایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook