سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

به گزارش سایت سلحشوران شهر نراق ؛  قاسم اسماعیلی  فردی محجوب به حیا و بسیار دوست داشتنی بود. علاقه به لباس های پلنگی داشت که بسیجی ها در آن از ارزش های آرمانی خود دفاع می کردند . در عبادت های شخصی  مخلصانه و با تواضع به درگاه خالق فروتنی نشان می داد .


شهید قاسم اسماعیلی

در مراسم و برنامه های ملی و مذهبی همیشه جزء  پیشقدمان بود. به سبب اخلاق نیکویش ، دوستان زیادی را برای خود جذب کرده بود.
سخترین و شکننده ترین خاطره و شاید به نوعی  توفیقی که داشتم  شاهد  پرواز ملکوتی قاسم اسماعیلی به سوی معشوق را  نظاره گر باشم  و هنوز گرمی قطرات خون مطهرش که بر روی صورتم پاشید را احساس می کنم .

قاسم اسماعیلی فرزند حسین اهل شهرستان محلات استان مرکزی تاریخ 2 فروردین 1361 طی عملیات غرورآفرین فتح المبین در جبهه شِِلِش شهرستان شوش استان خوزستان به همراه 35 رزمنده اعزامی از محلات شهادت را در آغوش کشید و بنده به همراه 22 نفر دیگر از نیروهای اعزامی از سپاه محلات در شرایط دشوار جنگ به اسارت نیروهای ارتش بعث عراق گرفتار شدیم . 

روح قاسم شاد و راه مقدسش  پر رهرو باد

راوی : جانباز و آزاده دفاع مقدس محمد رجبی فرزند غلامعلی اهل شهرستان محلات تاریخ 8 دی 1395


🎁🎁🎁🎁🎁🎁


شهید قاسم اسماعیلی شهید شهرستان محلات در فتح المبین


به گزارش سایت سلحشوران شهر نراق ؛  قاسم اسماعیلی یک انسان بهشتی ،همیشه یک لبخند و تبسم ملیح روی لبانش بود  .
با تواضع ؛ کم حرف و جدی و پرتلاش زندگی می کرد . اخلاق او همانند صلحا همراه با یک آرامش درونی بود . تقوی الهی در روح و روان وی نهادینه و در کاری های خیر پیشقدم و آماده وعامل به آن بود .

رسته سازمانی قاسم واحد عملیات بود که باید  24 ساعت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محلات حضور داشته و 24 ساعت استراحت نماید ولیکن بیشتر اوقات زیبای خود را در سپاه حضور داشت تا خدمت و فعالیت بیشتری انجام دهد .
همیشه عاشقانه وداوطلبانه بدون ریا در روابط عمومی سپاه پاسداران محلات در امور تبلیغات شهر پیشقدم و کمک حال ما بود و از هیچ کاری ابا نداشت حتی در پخش تراکت و مجله انقلاب که توسط سپاه منتشر می گردید .

 مثل قاسم اسماعیلی چند نفر دیگر نیز بدون هیچ چشمداشتی اینگونه مخلص و عاشق پیشه بودند و به ما کمک می کردند که اکثرا در طول دفاع مقدس در مسیر آرمان های ایده آل خود به شهادت رسیدند .
قاسم اسماعیلی فرزند حسین اهل شهرستان محلات استان مرکزی تاریخ 2 فروردین 1361 طی عملیات فتح المبین در منطقه شِلِش شهرستان شوش استان خوزستان به همراه 35 رزمنده دلاور دیگر اعزامی از محلات مظلومانه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای محلات آرام گرفت .

روح قاسم اسماعیلی شاد و یاد و خاطراتش همواره  گرامی باد

راوی : غلام محمد ابوالحسنی فرزند عزت الله اهل شهر نراق تاریخ 8 دی 1395


۹۵/۱۰/۱۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook