سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

دومین راند از مسابقات سرعت موتورسواری قهرمانی کشور جمعه 23 تیر 1396 در پیست آزادی تهران برگزار شد .

 

دومین راند از راندهای 5 گانه مسابقات موتورسواری سرعت کشور به ترتیب در کلاس 125 سی سی – کلاس 250 سی سی – کلاس 600 سی سی – کلاس 1000 سی سی برگزار گردید .

 

آقای سلمان عُضایی قهرمان سَکودار موتور در کلاس 600 سی سی از استان تهران و از باشگاه عاج این بار نیز با جَهد و تلاش زایدالوصف توانست مقام اوّل این رشته را در میان دوستدارانش با سربلندی کسب نموده و کاپ ارزشمند آن را از مقامات مسئول دریافت و بالای سر ببرد . 

شرکت کنندگان کلاس های مختلف اوج هیجان را به پیست و به میان تماشگران می کشانند و با تب سرعت و تکنیک ترسیم گر نقطه پایانی رویداد مهم روز مسابقه  را رقم می زنند .

   

رقابت های سرعت در دنیا و ایران در بخش موتورسواری همواره برای بینندگان و تماشاگران جذاب و لذت بخش می باشد .

برای آقای سلمان عُضایی و سایر قهرمانان رشته موتورسواری موفقیت های پی در پی خصوصا در سطح مسابقات موتورسواری در خارج از کشور آرزومندیم .

۹۶/۰۴/۲۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۳)

با اهدای سلام
پیروزی غرور آفرین جوان برومند جناب آقای سلمان عضائی را به ایشان و برادر بزرگوارم جناب آقای حاج محمد عضائی و خانواده محترمشان و جامعه ورزشی و مردم بزرگوار نراق تبریک می گویم .همواره پایدار و نامور باشند .
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۱ سید مهدی موسوی
سلام دلاور
موفقیت هایت برای ما هم احساس غرور و سربلندی و مسرت بخش میباشد پدر بزرگوارت تمام اوقات خود را برای سربلندی این مرز و بوم ، نظام اسلامی و دفاع مقدس هزینه نموده و مایه افتخار همکاران و دوستانش میباشد قهرمانی جنابعالی و این افتخار بزرگ ، مکمل آن زحمات و مایه افتخار همه ما هستی.
ارادتمند موسوی
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۶ علیمحمد میرشکاری
پیروزی قهرمکانانه اقای سلمان عضایی در مسابقات موتور سواری سرعت کلاس 600 سی سی را بایشان و خانواده معظم وی و همچنین جامعه ورزش دوست میهن تبریک عرض مینماییم و موفقیت روز اقزون ایشان را ارزومندیم.
درود بر همت والایتان.پیروز موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook