سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

بر اساس گزارش سایت سلحشوران شهر نراق ؛ آقای محمد براتی فرزند امامعلی از تیپ فاطمیون افغانستان روز دوشنبه تاریخ 22 آبان 1396 برابر 24 صفر 1439 و برابر با 13 نوامبر 2017 در منطقه عملیاتی شهرستان المیادین در استان دیرالزور کشور جمهوری عربی سوریه در مصاف با نیروهای تکفیری سَلَفی داعش بر اثر برخورد تکه های انفجاری به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ۱۸ روز به محل سکونتش شهر نراق منتقل گردید.

🌹شهید محمد براتی اهل کشور افغانستان و ساکن نراق به تازگی همسر اختیار نموده بود و مادر و سه برادرش به اسامی رسول و حسن و محمدحسین همچنان در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان استان مرکزی زندگی و سکونت دارند .

🔹پنج شنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور مردم و خانواده شهید مراسم شبی با شهید مدافع حرم محمد براتی در مسجد جامع نراق برگزار شد .

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ شهید بزرگوار براتی پس از تشییع در گلزار شهدای شهر شهید پرور نراق و جنب بقعه شاه سلیمان خاکسپاری گردید .


محمد براتی اولین شهید مدافع حرم شهر نراق و بیستمین شهید مدافع حرم شهرستان دلیجان محسوب می شود .

نراق در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ۸۰ شهید تقدیم آرمان ها نمود و هفت شهید گمنام نیز در سه مکان در این دیار تاریخی دفن می باشند.

۹۶/۰۹/۱۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۳)

خدا رحمت کند این شهید بالا مقام را
۱۱ آذر ۹۶ ، ۰۹:۰۹ جلال توسلی
ازتمامارگانهای نظامی مسولین ارتش جمهوری اسلامی ایران مستدعی هستم که درمورد مادرشهیدمحمد براتی احساس مسولیت کرده وانطوری که مقام شهدارو تکریم میکنید به این بانوی غمدیده نیزتوجه خاصی شود وسلام با احترام جلال توسلی
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۳:۴۸ مرتضی علی آقایی
تشکر از مردمان خوب و شهید پرورنراق که در تشییع، تدفین و به خاک سیاری این شهید بزرگوار سنگ تمام گذاشتند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook