سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

فدایت شوم اولا ان شاءالله تعالی ملالی ندارید دوّما مُصدع است اگر از راه مرحمت جویای حال اینجانبان باشید حمد خدا را که سلامتی حاصل و بدعاگوئی اشتغال داریم دیگر شرح حالات از قراریست که سابقا عرض شده باتفاق آقا محمدرضا آقاعمو .............. باتفاق ایشان ارسال شد ان شاءالله چهاربار مرسله آقا نعمت الله را که مخلص در حمل عباس مکاری نراقی ارسال شده است انشاءالله بسلامتی رسیده است رسیدگی را بنویسید الحال هم عرض می شود مکاری نراقی دارد رقیمه شریفه واصل از مژده سلامتی سرکار کمال فرح ......... شرحی در باب پنجاه تومانی که از آقا کاظم دریافت نموده اید مرقوم بود خواستم ارسال نمایم که البته مرحمتی نموده وجه را ارسال به عراق(عراق عجم) نمائید لازم به کاشان نبود که زحمت حمل به کاشان بدهم لهذا عرض شد ارسال به سلطان آباد(اراک) نمائید .

و یکدسته روفرشی را که سابقا خواسته بودید دو ماه است به مرد فروشنده بود الیوم آورده اند آن را ان شاءالله مبارک است به اتفاق مکاری های نراق ارسال می شود مع دو بار قماش از مرسله آقا نعمت اله رسیده است باتفاق مکاریان نراقی ..........عرض نیست ........ نراقی

بتاریخ سوم صیام المبارک سنه ۱۳۱۲
3 رمضان 1312(برابر 9 اسفند 1273) 127 سال قبل


از جناب استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود به جهت بازخوانی قسمتی از سند جابجایی کالا توسط مکاری ها در منطقه عراق عجم در 127 سال قبل متعلق به سایت سلحشوران شهر نراق سپاسگزاریم.

۹۶/۱۰/۱۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook