سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

قربانت شوم
رقیمه(نامه – مراسله) شریفه عز وصول بخشید از صحت و سلامت مزاج شریف مَسَرت حاصل گردید.
از بابت مطالب که مرقوم ‌فرموده اید معلوم می شود که حالت حالیه بنده به جناب عالی مکتوم(پنهان) است . به حقیقت حق اگر محض دوستی و اتحاد با جناب عالی نبود ابدا داخل در مذاکره امورات راجعه به اداره حکومتی در نراق نمی شدم تا چه رسد به رشوه و تعارف آن . بحمدالله تعالی که دامنم آلوده به لوث(پلیدی) این مطالب نیست ؛ هرگاه در این ششماهه که مامور مالیه محلات(شهر محلات در استان مرکزی) شده ام اگر کسی بگوید که یکتومان به فلانی داده ام‌ ده تومان در عوض می دهم .

هیچگونه تمنا و توقع نداشته و ندارم و از هر گونه بی اعتدالی گریزان و حتی المقدور جلوگیر هستم خواه کد خدا عباس باشد خواه دیگری .
خلاصه محض دوستی و اخلاص به جناب عالی مذاکرات لازمه در موضوع مطلبی که مرقوم‌ فرموده بودید داشته و مراتب محبت و حقیقت جناب عالی را کاملا شرح داده ؛ در حکومت جلیله هم قدر جناب عالی را دارند و مراتب خیرخواهی جناب عالی را مرعی(رعایت – مراعات) می دارند .
اما اینکه رای بنده را خواسته اند ...... جمعیت که اگر بنده به هیچ وجه در این باب رای داشته باشم .طالب آسایش و رفاه حال قاطبه بوده و هستم از جناب عالی تقاضا می کنم بنده را از مذاکرات و مراجعه به حکومت معاف بدارید هر قِسم‌ مطلبی که مربوط به اداره مالیه است مرقوم دارید با کمال اخلاص حاضرم . زیاده مُصَدع(آن چه که باعث زحمت شود) نمی شوم .  آقا زادگان را سلام‌ می رسانم .

سایت سلحشوران شهر نراق ؛ از استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از جهت بازخوانی نامه مامور مالیه شهر محلات استان مرکزی به فضل الله نراقی(معاون التجار) فرزند محمد جواد در شهر نراق بیش از یک قرن قبل قدردانی می نماید .

۹۷/۰۸/۱۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook