سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

جناب مستطاب عمده التجار آقای معاون التجار نراقی(فضل الله نراقی فرزند محمد جواد) زیده عزه
قربانت گردم 

محترم ؛ مرقومه(نوشته) که به سرافرازی جان نثار حقیقی مرقوم فرموده بودید و دو مرتبه زیارت شد . خدای شاهد و گواه است که بی اندازه از سلامتی آن وجود عزیز خوشحال شده و سلامتی وجودت را از صمیم قلب از خدای متعال خواستارم .
اینکه تا بحال در دادن جواب های کاغذ قصوری شده از طرف چاکر نیست .هر روز خبر تشریف فرمایی حضرتت را به محلات داشتم و الا ممکن نبود چاکر تا بحال عریضه عرض ننمایم . دو روز است که یک جزئی کسالتی دارم پس از رفع شدن امیدوارم که عریضه مفصل عرض نمایم.

آقا زاده ها و دوستان را عموما و خصوصا عرض چاکری تبلیغ فرمائید .خواهشمندم خدمت آقای ضیاء السلطان(ضیاءالسلطان فرزند حاجی صدر راونجی نایب الحکومه نراق) عرض چاکری از طرف بنده تبلیغ فرمائید .
ان شاءالله در موقع خوردن هندوانه و بعضی چیزهای دیگر بنده حقیقی را یاد و شادم فرمائید . منتظر زیارتت در محلات و ارجاع فرمایشات از طرف حضرتت بوده و هستم و سلامتی یگانه دوست عزیز بهتر از جان را از خدای متعال خواهانم .
چون بهتر از این کاغذ و جوهر در محلات بی آئین پیدا نمی شود امیدوارم از این حیث معذورم دارید چون موقع حرکت پُست(چاپار) بود ؛ زیاده بر این تصدیع نمی دهد ؛ خواهشمندم که زودتر تشریف آورده که جشن و قلب را از زیارت حضرتت روشن کنم . از ترتیبات خودتان و ... مفصلا مرقوم فرمائید .
فدوی حقیقی حسین

 *پشت پاکت نامه :
چون با پست دولتی خواستم بفرستم سر پاکت لاک شد . حسین .
وصول 14 شوال 1336(برابر 31 تیر 1297)

 *روی پاکت نامه :
نراق
جناب مستطاب عمده التجار آقای معاون التجار نراقی(فضل الله نراقی فرزند محمدجواد) زیده عزه

سایت سلحشوران شهر نراق از استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی نامه حسین یکی از مسئولین محلات به فضل الله نراقی معاون التجار در نراق 104 سال قبل سپاسگزار می باشد .

۹۷/۰۸/۲۲
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook