سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

جناب مستطاب عمده التجار معاون التجار(فضل الله نراقی فرزند محمد جواد) دام مجده العالی           روحی فداک (جانم فدای تو باد)
مراسله شریفه رسید ؛ از سلامت حالت شریف نهایت مَسرت حاصل گردید . از وضع محبت و یک جهتی شما کمال امتنان را دارم و در واقع خیلی خوشوقتم که قلمرو حکومت من اشخاص تجار محترم مثل سَر کار بوده باشند.
البته می دانید هر قدر اشخاص محترم در یک نقطه ماموریت شخص زیادتر باشند بیشتر شخص مفتخر است که ماموریت به یک محل غیر قابلی نرفته است . و بنده قابلیت محل را به اشخاص می دانم نه بزرگی محل . امیدوارم مراتب نییات خالصانه مرا به خودتان جلب کرده از بروز ملاطفت و محبت خودتان بیشتر مرا ممنون نمائید.

در باب قند چنانچه نوشته اید صحیح است . به نیابت حکومه ... گفتم که از قیمت قم و کاشان به یک نفع متوسط تجارتی بفروشند.
در خصوص آقا فتح الله هم به چشم از زمانیکه نگاشته اید اقدام می کنم.از سلامتی وجود شریف و هر قِسم مطلب مهمی باشد اطلاع دهید ......

اخلاص مند نعمت الله عرض سلام و ارادت مخصوص دارد و سلامتی وجود شریف را همواره از خداوند درخواست دارم ؛ در واقع هیچوقت الطاف سرکار را فراموش نمی کنم و .... خداوندگاری(حکومت) و آقای ...... گرفته هم قدر وجود محترم را می داند.

 

نوشته روی پاکت نامه : جناب مستطاب عمده التجار معاون التجار(فضل الله نراقی) دام مجده العالی
نوشته پشت پاکت نامه : وصول 7 شهر شعبان المعظم سنه 1334
7 شعبان 1334(برابر با 19 خرداد 1295)
مُهر پشت پاکت نامه :  معتضد

سایت سلحشوران شهر نراق از جناب استاد سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی نامه حکومت محلات به فضل الله نراقی معاون التجار در نراق در 106 سال قبل و نوشته خوشوقتم که در قلمرو حکومت من اشخاص تجار محترمی هستند سپاسگزار می باشد .

۹۷/۱۰/۲۵
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook