سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلیجان  و معاونت بسیج سازندگی در پروژه های عام المنفعه ؛ آب رسانی ؛ سیمانی کردن جوی آب کشاورزی ؛ خانه محرومین در شهرستان با مشارکت سپاه ، خیّرین، و کشاورزان ادامه دارد .

بر اساس گزارش سایت سلحشوران شهر نراق ؛ همکاری ناحیه مقاومت بسیج و بسیج سازندگی دلیجان واقع در استان مرکزی در طرح سیمانی کردن جوی آب کشاورزی دشت بالای شهر نراق با مشارکت کشاورزان، شهرداری و شورای اسلامی شهر نراق و کشاورزان در حال اجراست . 

 

در این طرح  با واگذاری و استفاده از  30 تُن سیمان و 200 تُن ماسه شسته و نخودی از به هدر رفتن آب کشاورزی جلوگیری می شود و حدود دو برابر بیشتر زمین های کشاورزی آبیاری می شود .

متراژ جوی آب در دشت بالای نراق ۱۵۰۰متر می باشد و این طرح با وجود کم آبی یا خشکسالی باعث می شود از هدر رفتن آب کشاورزی جلوگیری گردد . بسیج سازندگی آمادگی دارد با مشارکت کشاورزان و معتمدین پروژه های مردمی و عام المنفعه دیگر را در نقاط دیگر شهرستان دلیجان اقدام کند .

 

سایت سلحشوران شهر نراق  از عکس های ارسالی آقای احسان عبدالله زاده سپاسگزار می باشد .

۹۷/۱۲/۰۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook