سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

نراق شهر گمنامان تاریخ است . هر چه از سلحشوری و ایثارگری مردم این سامان نوشته می شود ولی باز هم قطره ای از دریا انعکاس یافته است .

دلاوری از نیروهای مومن و جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران به نام رحمت الله ایزدی فرزند قاسم اهل شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان استان مرکزی از چهره های کم نظیر دفاع مقدس می باشد .

آقا رحمت الله ایزدی سال ۱۳۳۶ متولد و  مهر 1354 در ارتش استخدام و در واحد زرهی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهداء آذربایجان سازماندهی گردید . در جنگ عراق بر علیه ایران در جبهه های مختلف نقش آفرین بود و در طول جنگ پنج نوبت مجروح و در بیمارستان بستری گردید .

ایشان علاوه بر داشتن ترکش در بدن از موج گرفتگی رنج می برد و همچنین دارای مجروحیت شیمیایی در جنگ می باشد و از جانبازان ارتش محسوب می شود و لیکن با احساس وطن دوستی که دارد هنوز دنبال تشکیل پرونده در بنیاد جانبازان نشده تا اینکه سال 1384 بازنشسته گردید .

همسر گرانقدرش سرکار خانم زهراسادات قَهاری فرزند سید مرتضی با داشتن یک پسر و دو دختر از پشتیبانان فعالیت های درخشان شوهرش بوده و از اینکه آقای ایزدی در جبهه اقدامات موثر برای حفظ مرزهای کشور داشته افتخار می کند .

جناب سروان رحمت الله ایزدی نراقی دارای 163 ماه سابقه حضور در جبهه و مناطق مرزی و عملیاتی در کارنامه دارد که 89 ماه آن سابقه جبهه محسوب گردیده است . ایشان و همرزم هایش حتی پس از قطعنامه 598 و اعلام آتش بس در واحد زرهی نیروی زمینی ارتش در سرحدات کشور در حال جانفشانی بود .

آقای رحمت الله ایزدی نراقی در بیمارستان بقیه الله تهران مورد عمل  جراحی حنجره قرار گرفت و از 16 اسفند 1397 دوره نقاهت را در منزلش تهران سپری می کند .

به پاس قدردانی از این جانباز شیمیایی و سلحشوری های پی در پی  نامبرده در سخترین نبردهای دفاع مقدس دست دعا بلند می کنیم :

اللّهُمَّ اشْفِ کُلَّ مَرِیضٍ


 

۹۷/۱۲/۲۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۲)

خداوند این ارتشی غیرتمند و چهره محبوب را عاجلا شفا دهد
با سلام
اقا لطفا میشه تحقیقی در مورد محلی در نراق به نام در هلودیر (واقع شده در پشت محمد اباد )انجام دهید این مکان قطعا محل زندگی دوران پارینه سنگی می باشد که قدمت نراق را اقلا به حدود 30 هزار سال پیش میبرد لازم و زیبنده است شهرداری اقداماتی را در این خصوص با سازمان میراث انجام دهد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook