سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

بر اساس گزارش اولیه سایت سلحشوران شهر نراق ؛ حجت اله جلال وندی تاریخ 4 اسفند 1337 در تهران متولد گردید . وی دارای پدر و مادری از اهالی استان مرکزی بود .

حجت اله دومین فرزند خانواده بود و تحصیلاتش را تا سال سوم راهنمایی ادامه داد . بعد کمک حال پدر در مغازه شد . در سال 1355 به خدمت سربازی اعزام و دو سال بعد کارت پایان خدمت دریافت نمود .

زمستان 1360 با خانم معصومه یوسفی تشکیل خانواده داد و در شرکت جام دارو استخدام گردید . ولی در این اثنا و مقطع جنگ تحمیلی برای مبارزه با دشمنان داخلی به عضویت بسیج در آمد و به همراه یارانش به کردستان ایران اعزام گردید .  

نگاهی کوتاه به زندگی نامه «شهید جهت الله جلالوندی »

شهید حجت الله جلال وندی

حجت اله جلال وندی فعالیت های موثر در قبال نیروهای مُلحد و تجزیه طلب کومله و دمکرات داشت  . تاریخ 2 بهمن 1361 در محور بانه و سردشت در منطقه سفید رود شهرستان بانه استان کردستان ایشان و عده ای از همرزمانش در کمین نیروهای مزدور و ضد انقلاب کومله یا دمکرات که از رژیم بعث عراق تامین مالی می شدند قرار گرفته و پس از خَلق حماسه های جاودان مظلومانه به شهادت رسید .

پیکر مطهر شهید جلال وندی پس از انتقال و تشییع با شکوه در قطعه 28 ردیف 61 شماره 20 بهشت زهرا(س) تهران خاکسپاری گردید .
مادر شهید حاجیه فاطمه خانم یوسفی فرزند حسن اهل شهر نراق تاریخ 6 بهمن 1390 فوت و در قطعه 232 ردیف 7 شماره 18 بهشت زهرا(س) تهران خاکسپاری گردید . مرحومه یوسفی از خاندان حاج ابوالقاسم های نراق می باشد .

پدر شهید حاجی یدالله جلال وندی اهل اراک متولد 1 فروردین 1311 تاریخ 2 تیر 1396 دارفانی را وداع گفت و در کنار همسرش در بهشت زهرا(س) تهران در یک قبر دفن گردید.

سایت سلحشوران شهر نراق از مطالب و عکس های ارسالی جناب آقای سید تقی سعیدی نیا سپاسگزار می باشد .

۹۷/۱۲/۲۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

روح این شهید بزرگوار و مادر محترمه اش که نراقی بوده شاد باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook