سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 16 ساله بودم که سال 1362 عضو بسیج زادگاهم شهر نراق گردیدم . هفده ساله و در حال تحصیل بودم که تاریخ 10 دی 1363 لغایت 24 فروردین 1364 به مدت سه ماه و نیم با جمعی از بسیجیان نراق به جبهه های نبرد حق علیه ظلمت ماموریت یافتم .


غلامعباس ایزدی

ابتدا در بسیج شهرستان محلات آموزش های لازم را فرا گرفته و به مقر لشکر 17 علی ابن ابیطالب(ع) در انرژی اتمی اهواز استان خوزستان اعزام شدم .بعد در جزیره مجنون و طلائیه عراق مستقر شدیم . در یک مرحله جبهه طلائیه داخل قایق بودم که واژگون شد و با کوله پشتی به درون آب پرت شدم و در شرایط سخت همشهری نراقی ام حسین کرباسی نجاتم داد .

 

اسفند 1363 عملیات بدر با رمز یا فاطمه الزهرا (س) در منطقه هورالهویزه در شرق رود دجله با هدف دستیابی به جاده العماره - بصره و تسلط بر شرق دجله آغاز شد . تاریخ 25 اسفند 1363 در اثر انفجار گلوله توپ در نزدیکی ام موج انفجار گرفته و ترکش به کمرم اصابت نمود . بعد به عقبه جبهه انتقال یافته و حدود 25 روز در بیمارستان شهر قم بستری بودم .

 

مدتی هم در زادگاهم شهر نراق دوره نقاهت را سپری نمودم تا بهبودی حاصل گردید . پس از تشکیل پرونده در بنیاد جانبازان 10 % جانبازی برایم لحاظ نمودند .
از سال 1364 الی 1366 به عنوان سرباز وظیفه در کمیته انقلاب اسلامی فعالیت داشتم که بیشتر زمان خدمتم را در منطقه قم  و سه ماه هم در دلیجان بودم و بعد از دو سال کارت پایان خدمت دریافت کردم . 

 پدرم مرحوم رمضان ایزدی زودهنگام به رحمت خدا پیوست و مادر بزرگوارم خانم عزت(حشمت) اشرفی تاریخ 11 فروردین 1392 فوت نمود و در وادی السلام شهر نراق خاکسپاری گردید و بنده تک فرزند این خانواده بودم .

در حال حاضر مصمم هستم از سیره شهدا و فرامین ولایت دفاع کنم و در صورت نیاز برای حفظ کشور و صیانت از آن آمادگی دارم .

راوی : جانباز و رزمنده دفاع مقدس آقای غلامعباس ایزدی فرزند رمضان اهل شهر نراق

۹۸/۰۳/۱۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۲۶ خرداد ۹۸ ، ۲۲:۳۷ حسین عابد ینی
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهر شهید پرور نراق سر تعظیم فرود میاورم به تمامی رزمندگان .جانبازان آزادگان شهرم امیدوارم که همگی در صحت وسلامتی زندگی کنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook