سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

خورشید خانم نازنین ناصری در نراق غروب کرد

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۱ ب.ظ

خداوندا زیباترین جایگاه را نصیب مادرم کن
که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داد

 دوشنبه 17 تیر 1398 مادری شایسته خانم نازنین ناصری سر به تیره تراب نمود و در وادی السلام شهر نراق به خاک رخ نهاد .

مرحومه نازنین ناصری

از ابتدای مهر 1359 که رژیم بعث عراق جنگ ناخواسته را بر ایران تحمیل نمود یکی از فرزندان خانم ناصری به نام قدرت الله  آقاصادقی در ماه ابتدایی نبرد از شهر قم راهی جبهه شد .
26 مرداد 1360 آقا قدرت الله در چهار راه ملاصدرا تهران توسط عناصر سازمان مجاهدین خلق(منافقین) در کنار دوست نراقی اش قربان علی احمدی مورد تهاجم قرار گرفته و هر دو زخمی شدند و از ترور جان سالم بدر بردند . قدرت اله در طول دفاع مقدس حضور داشت و آنجا نیز مجروح گردید و روزها و ماه های مختلف جهت بهبودی در بیمارستان ها بستری بود و اکنون جانباز 25 % می باشد .  

قدرت الله آقاصادقی

در تمام این شرایط سخت و طاقت فرسا والدینش حاج علی محمد آقاصادقی(1304 – 1378) فرزند حسین علی ابن کربلایی مهدی  و حاجیه خانم نازنین ناصری غمخوار و دلواپس فرزندشان بودند .

مرحوم علی محمد آقاصادقی

فرزندان دیگرشان آقایان : ولی اله ؛ شکراله ؛ منوچهر(امراله) ؛ ماشاءاله ؛ عباس ؛ پرویز  آقاصادقی در بسیج و ارتش و ستاد پشتیبانی جنگ فعالیت داشتند و یا در لباس سربازی در کردستان و دفاع مقدس جانفشانی داشتند .
دختران این خانواده ؛ خانم ها : توران ؛ اشرف و ایران  آقاصادقی نیز هر کدام به سهم خود در راستای اهداف حفظ ارزش های کشور فعالیت دارند .

تاریخ 29 بهمن 1365 یکی از تصمیمات ویژه دختر این خانواده به سرانجام رسید و سرکار خانم توران آقاصادقی در بهترین شرایط  مطلوب زندگی در سن 19 سالگی با یک جانباز 70 % قطع عضو به نام رضا مهرانی فرزند علی اکبر که به دلیل نابغه در ورزش در ایران و جهان مشهوربود ازدواج نمود . از این ازدواج الهی دو فرزند نکونام  به نام های مصطفی و محمد حاصل شد تا اینکه آقای رضا مهرانی تاریخ 8 اردیبهشت 1375 در اثر مجروحیت جنگ به شهادت رسید . باز خانم نازنین ناصری غمخوار دخترو نوه هایش بود .

تاریخ 12 اسفند 1365 نَوه  خانم ناصری به نام علی اکبر صادقی فرزند منوچهر(امراله) در شلمچه به شهادت رسید و باز این مادر برای رضایت خدا صبوری پیشه کرد .

تاریخ 31 فروردین 1366 جوان رعنا محمد کاظمی فرزند رمضان طی عملیات کربلای 8 به شهادت رسید . ایشان برادر همسر قدرت اله فرزند خانم ناصری بود .
و پیرامون این خانواده شهدای دیگر نراق همچون : حسن کرباسی ؛ لطف اله صادقی و مهدی زاده ها منتسب و از اقوام آنان به شمار می روند .

مرحوم محمد علی ناصری

 سرانجام خانم نازنین ناصری فرزند محمدعلی که اصالتا اهل روستا کُرگان دهستان جاسب و ساکن نراق بود تاریخ 17 تیر 1398 سر در نقاب خاک کشید و در وادی السلام شهر نراق خاکسپاری گردید .

سایت سلحشوران شهر نراق مصیبت وارده را به خاندان معزا از جمله خانواده معزز آقاصادقی تسلیت می گوید .

۹۸/۰۴/۱۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۳)

۲۰ تیر ۹۸ ، ۰۰:۴۰ حمیدرضا شایان
با سلام.روح این مادر فداکار مومنه و مهربان شاد.
خدمت خانواده های معزا مخصوصا اقای ولی الله صادقی که دورانی از کودکیم را در رفت و امد منزل ایشان سپری کردم تسلیت عرض میکنم🌷
۲۰ تیر ۹۸ ، ۰۱:۳۸ خانواده شهیدان کمره ای
سلام
درگذشت مادری مهربان حاجیه خانم ناصری را خدمت خانواده محترم خصوصا جناب اقای قدرت اله اقاصادقی تسلیت عرض نموده و انشااله روحشان با شهدای منتصب به این خانواده محشور گردد با ذکر صلوات
۲۰ تیر ۹۸ ، ۰۱:۵۰ گروه تلگرامی نراق شهر همیشه آشنا

مادر، می خواهم با اشک هایم، گلی بپرورم به رنگ خون دل
و به قامت هزاران دریغ و آه، بر مزارت گذارم.

مادر، ، آهم را بنگر و دریغم را شاهد باش.
هنوز باور ندارم که تو رفته ای.
هنوز دست احساس تو را حس می کنم.

تو زنده ای مادر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook