سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 مخفی نماند که در تاریخ شهر شعبان مطابق سنه 1291(برابر شهریور 1253) تفریق کل محاسبات تجارتی که فیمابین مرحمت مآب آقا میرزا یوسف و اقل العباد محمد مهدی بود با جنابان آقا محمد جواد و آقامحمد باقر(محمد جواد و محمد باقر فرزندان حاج محمد مهدی ابن استاد عبدالله نراقی) بود تسویه گردید و هریک سهم وحصه خود را متصرف شدیم سهم مرحمت مآب آقا میرزا یوسف هم بموجب همین نوشته به اینجانب محمد مهدی رسیده است سوای سیصدو سی و سه تومان و هفت هزار و دهشاهی مطالبات داریم در میان است که آنچه وصول شود سهم اینجانب را بدهند و هرگاه کسی از وراث مرحوم عمو میرزا یوسف حرفی از سندی ابراز نماید عاطل و باطل است و از درجه اعتبار ساقط است و این چند کلمه بر سبیل تفریق نامچه قلمی گردید .

و کان ذالک فی تاریخ چهارم شهر شعبان المعظم من شهور سنه 1291
4 شعبان 1291(برابر 25 شهریور 1253)

توضیح آنکه سیصد و سی و سه تومان و هفت ریال مطالبات سوخت فیمابین مشترک است که ان شاءلله در صورت وصول باید نصف از وصول او را به اینجانب محمد مهدی و ورثه مرحوم آقا میرزا یوسف برسانند ودیگر به هیچ وجه حسابی نداریم .
مهر : محمد مهدی طباطبایی

در ضمن عقد خارج لازم ملتزم گردید آقا میرزا محمد مهدی مرقوم در متن بر اینکه از تاریخ ذیل الی مدت پنجاه سال تمام ورثه آقا میرزا یوسف مرقوم در متن سخنی داشته باشد خود آقا میرزا محمد مهدی مشارالیه از عهده برآید . تحریرا فی التاریخ

مُهر : میرزا محمد مهدی طباطبائی

 

سایت سلحشوران شهر نراق از استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود بابت بازخوانی محاسبات تجاری بین میرزا یوسف و میرزا محمد مهدی طباطبایی با برادران محمدجواد و محمدباقر فرزندان حاج محمد مهدی تاجر نراقی یک قرن و نیم قبل در نراق سپاسگزار می باشد .

۹۸/۰۵/۲۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook