سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

انسان به عنوان اشرف مخلوقات زمانی انسانی شایسته است که همواره دارای اخلاق و تربیت انسانى باشد . یکی از مسیرهایی که امکان رسیدن به کمال انسانیت را مقدور می سازد علم آموزی و ترقی است .

احسان  آقاحسینی

در این مقال به شایستگی های یکی دیگر از جوانان شهر نخبه پرور نراق می پردازیم :

آقای احسان آقاحسینی تاریخ  29 مهر 1374 در شهر تهران متولد و در نراق رشد و نمو یافت . پدرش قاسم آقاحسینی فرزند رضا و مادر ایشان خانم ماریا النا والدی ویا اهل شهر لیما پایتخت کشور جمهوری پرو در آمریکای جنوبی سال هاست در شهر زیبا و تاریخی نراق سکونت دارند .

قاسم آقاحسینی از چهره های نیکوصفت و از فعالین بسیج شهر نراق بود که نیمه دوم سال 1360 در پدافندی عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان در جبهه محمدیه دارخوین با همرزمانش به مدت سه ماه حضور داشت . در عملیات فتح المبین در نوروز 1361  مجروح و به خیل جانبازان پیوست . اعزام های جبهه در کوران دفاع مقدس را ادامه یافت تا اینکه در لشکر 17 علی ابن ابیطالب(ع) سپاه به عنوان پیک فرماندهی لشکر انجام وظیفه نمود .

قاسم آقاحسینی

در عملیات خیبر نیز شرکت داشت . مجموعا طی 17 ماه سابقه در جبهه های : مریوان – سرپل ذهاب – جُفیر – انرژی اتمی – جزیره مجنون – شوش – نَوَرد اهواز و ... حضور فعال داشت . برادرانش شعبان علی ؛ نورعلی و حسین آقاحسینی نیز از زمره سلحشوران شهر نراق هستند که در لباس داوطلب بسیج سابقه حضور در جبهه را در کارنامه دارند .

احسان آقاحسینی از مهر 1381 الی 1385 در مدرسه فاضل نراقی شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان استان مرکزی تحصیلات ابتدایی خود را با موفقیت به پایان رساند .
از سال 1386 الی 1389در مدرسه راهنمایی اصفهانی شهرنراق دوره راهنمایی  و اول دبیرستان را سپری نمود . همچنین دوره دبیرستان را از سال 1389 الی 1392 در مدرسه علی ابن ابیطالب(ع) دلیجان در رشته تجربی ادامه داد .

از مهر 1393 در دانشگاه تهران رشته مترجمی زبان آلمانی شروع به تحصیل و در خردادماه سال 1397 موفق به فارغ التحصیلی از این دانشگاه گردید. در کنکور کارشناسی ارشد با کسب رتبه 9 در دانشگاه تربیت مدرس در رشته زبانشناسی همگانی پذیرفته شد و در حال حاضر مشغول به تحصیل می باشد.

 

 سوابق کاری آقای احسان  آقاحسینی فرزند قاسم :
سال های  1393 تا 1397 به صورت پاره وقت مسئول  راهنمای گردشگران  تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در مجموعه نمونه گردشگری غار چالنخجیر نراقِ دلیجان

مشاور تحصیلی در موسسه آموزشی تحصیلی ونوس در تهران در سال 1396

تدریس خصوصی زبان آلمانی در موسسه استادبانک تهران تحت نظر دانشگاه شریف

گذراندن دوره راهنمایان فرهنگی تاریخی ایرانگردی جهانگردی در موسسه آوای جلب سیاحان تهران و کسب گواهینامه پایان دوره در سال 1398

عضو انجمن علمی دانشگاه تربیت مدرس

 برای ایشان موفقیت روزافزون آرزومندیم .
۹۸/۰۵/۲۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۲۷ مرداد ۹۸ ، ۰۲:۲۵ حمیدرضا شایان
با درود خدمت شما بانیان فرهنگ شهر نراق🌹
با ارزوی موفقیت بیشتر برای این فرزند نراق.🌹
و ارزوی سلامتی برای پدر بزرگوارش که از زمره گمنامان و مظلومترین مردان کلیدی جبهه و جنگ میباشد.🌷

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook