سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

و بعد   حاضر آمد در عالی محفل شرع مطاع عالیحضرت آقا محمدعلی خلف مرحمت شان فخرالحاج حاجی سلیمان نراقی و دانسته و فهمیده بیع نمود و بفروخت به بیع لازم جازم صحیح شرعی در حالت مایصح عنه الاقاریر الشرعیه به عالیقدر آقا غلامرضا خلف الصدق آقا محمد حسن ولد مرحوم آقا ابراهیم آقاجعفر نراقی همگی و تمامی دو قطعه زمین اطراف که مشهور است به زمین کلوی ترم ها واقعه در دشت روکیه در پشت باغ غلامعلی شهره که محدود است به حدود اربعه ذیل السطر که تخمینا هفت قفیز(واحدی برای اندازه گیری زمین و هر قفیز برابر با 313 متر مربع می باشد) می باشد .
حدّی به زمین خود بایع موصوف.
حدّی به زمین سیّد احمد شبان.
حدّی به زمین ورثه مرحوم آقا محمدعلی ابن مرحوم آقا یوسف.

به مبلغ معیّن شش تومان فَض(تقسیم کردن و پراکندن چیزی را بر قوم) روپیه جدیدالضرب ناصرالدین شاهی از قرار ده عدد یکتومان رواج و عددی یکمثقال موزون مقبوض حین العقد و صیغه جاری شد و شرائط صحت به عمل آمد و ثمن موصوف تاما کاملا نقد فی المجلس از قبل مشتری مرقوم واصل و عاید بایع مرقوم گردید .
و به وصول تمامی مال المبایعه معترف شرعی شد و بینهما فعلا رعایت قبض و اقباض و تسلیم و تسلم و تخلیه و تصرف و سایر شروط صحت در معامله و اسقاط کافه خیارات موجبه فسخ سیما خیارالغبن ولو کان فاحشا والزام شرعی بر بایع مزبور که احیانا چنانچه مبیع مرقوم مستحقا للغیر برآید در هر صورت خود بایع از مال خود از عهده جمیع غرامات شرعیه آن برآید و معمول و مرعی شد .
تحریرا دوازدهم شهر ربیع المولود من شهور سنه 1312 مطابق اود ئیل(سال گاو)
12 ربیع الاول 1312(برابر 22 شهریور 1273)
اعتراف بمارقم فیه
مُهر الراجی آقا میرزا
اعترف بما رقم فیه
مُهر الراجی محمدکاظم
مُهر عبد محمدعلی

سایت سلحشوران شهر نراق از جناب استاد سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی فروش دو قطعه زمین در دشت روکیه توسط محمد علی فرزند حاج سلیمان نراقی به غلامرضا فرزند محمد حسن ابن ابراهیم ابن جعفر نراقی در 129 سال پیش سپاسگزار می باشد .

۹۸/۰۶/۱۲
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook