سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

مبلغ بیست و شش تومان و پنجهزار(نصف سیزده تومان و دو و نیم ریال) رایج خزانه سلطان ناصرالدین شاهی به موازی بیست و شش نخود از مال جناب افتخارالحاج حاج محمد رضا خلف مرحوم حاج عبدالهادی تاجر نراقی ثابت و لازم است شرعا بر ذمه و رقبه آقای ..... عبدالفتاح خلف مرحوم حاجی محمد ولی تاجر نراقی که ان شاءالله تعالی از حالتحریر الی انقضاء مدت سه ماه کامل هلالی او را کارسازی نمایم و عذری که خلاف شرع انور اقدس محمد صل الله علیه و آله بوده باشد نیاورم این چند کلمه بر سبیل ...... نامچه قلمی گردید .
و کان ذالک التحریر بیست و ششم شهر ذی الحجه الحرام سنه 1286
26 ذیحجه 1286(برابر 9 فروردین 1249)

مجددا در ازای سه تومان محمدشاهی تجدید معامله شد الی انقضای مدت ششماه بمبلغ بیست و نه هزار که اصلا و فرعا سی و یکتومان و نه هزار در بیست و سیم شهر رمضان 1288  ان شاءالله تعالی کارسازی شود .
تحریرا بیست و سوم شهر ربیع الاول 1288( 12 تیر 1248)
مُهر محمد فتاح

تجدید معامله شد از حال التحریر الی مدت ششماه بمبلغ بیست و ششهزارو ..... دهشاهی بتاریخ بیست و سوم شهر ربیع الاول 1287(برابر 2 تیر 1249) که اصلا و فرعا بیست و نه تومان و یکهزار می باشد و چهارده شاهی .... مُهر محمد فتاح
تجدید معامله از حال التحریرالی انقضای مدت شش ماه بمبلغ بیست و نه هزار و سه شاهی بتاریخ بیست وششم شهر رمضان المبارک 1287(برابر 29 آذر 1249) که اصلا و فرعا سی تومان و هیجده شاهی می باشد که ان شاءالله تعالی در راس موعد کارسازی شود .
مُهر محمد فتاح
امهار .عبدالراجی محمدجعفر
العبد محمدجواد
عبد محمد مهدی ابن محمدجعفر
غلامرضا

سایت سلحشوران شهر نراق از جناب استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی حواله پول توسط حاج محمدرضا فرزند حاج عبدالهادی تاجر نراقی به عبدالفتاح فرزند محمد ولی تاجر نراقی در بیش از یک قرن و نیم سپاسگزار می باشد .

۹۸/۰۶/۱۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook