سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

شهرداری نراق
شماره : 304
تاریخ: 16/3/1346


به : مقام بخشداری محترم دلیجان
احتراما چون آقای علی اصغر  کریمی(فرزند ... ) اهل(نراق) و ساکن تهران تقاضا و استشهادی که  به پیوست تقدیم است تقاضای جواز ساختمان در باب کارخانه آجر و آهک پزی نموده است از آنجائیکه محل های نامیرده در خارج از محدوده شهر و در حریم است و اقدام نامبرده جهت این محل عام المنفعه می باشد خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به صدور جواز ساختمانی نامبرده اقدام عاجلی مبذول و از نتیجه این شهرداری را مستحضر فرمائید .

شهردار نراق – ... درستکار

گیرنده رونوشت : آقای علی اصغر کریمی(فرزند ... ) عطف به درخواست مورخه 5/3/1346 که عینا به بخشداری ارسال گردید .

سایت سلحشوران شهر نراق از جناب آقای حبیب اله کریمی فرزند علی اصغر از بابت ارائه تصویر نامه شهرداری نراق بیش از نیم قرن قبل سپاسگزار می باشد .

توضیحات سایت سلحشوران شهر نراق

  لازم به ذکر است ؛ شهرداری نراق تاریخ 9 اسفند 1339 افتتاح و اولین شهردار آن مرحوم احمد احمدی فرزند محمدحسین معرفی گردید .
اولین تابلوئی که سر درب شهرداری نصب گردید توسط انسان خوشنام مرحوم سید مهدی غفاری فرزند سید محمود به خط نستعلیق و به رنگ سفید روی زمینه سیاه به زیبایی نوشته شد و گوشه سمت چپ تاسیس سال 1339 قید گردید .

۹۸/۰۷/۰۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۰۲ مهر ۹۸ ، ۲۳:۵۴ حمیدرضا شایان
باعث خرسندی میباشد،زمانی که شهرداریها تاسیس میشدند نراق جزو شهرها محسوب میشد،در صورتی که خیلی از شهرهای فعلی به خود نمیدیدند که شهر باشند.و جای بسی تاسف که اینچنین باعث بی مهری واقع شد و اندکی افول کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook