سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

مبلغ پانزده تومان دو هزار نقدی وجه رایج سلطان ریال بیست و شش نخود و یکهزار دینار رواج از مال خالص جناب فخرالحاج حاج میرزا کوچک خلف مرحوم حاجی علی نقی نراقی بر ذمه و رقبه خود قبول شرعی دارم اقل العباد عبدالفتاح خلف مرحوم حاجی محمد ولی  که ان شاءالله تعالی از تاریخ حال الی شب عید نوروز سنه که بیستم شهر محرم الحرام اسلامی بوده باشد او را کارسازی نمایم و عذری که خلاف شرع انور بوده باشد نیاورم و .......... مبلغ مرقوم نمودم که منفک شود الا .............. همگی و تمامی یکدره.............ملک شهره در دشت سفلی که محدود است به حدود اربعه حدّی به زمین حاجی حبیب الله حدّی به زمین ورثه حاجی احمد و حدّی به زمین ولدان عبدالمطلب و حدّی به کاروانسرا ؛ وکیل در حیات و وصی در ممات خود گردانیدم با وجود حلول اجل و عدم ادای دین مرهون مرقوم را بشرا فروخته زیاده و نقصان رجوع نماید بعد از انتقال منافع مرهون از راهن یعنی مرتهن باجاره ................... به وزن شاه نمک آران و صیغه مواجره جاری گردید .
وکان ذالک تحریر فی دهم شهر رجب المرجب 1289(برابر 23 شهریور 1251)

سایت سلحشوران شهر نراق از جناب استاد سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی ضمانت حاج میرزا کوچک فرزند حاج علی نقی نراقی به عبدالفتاح فرزند حاج محمد ولی در دشت سفلی نراق بیش از یک قرن و نیم پیش سپاسگزار می باشد .

۹۸/۰۷/۰۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook