سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

گرچه دیگر مادرم نیست

دلم تنگ می‌شود برای او

برای رزهایی که خشکیده خواهند شد

و باغچه ای که دیگر یاران دست را نخواهد دید

دلم تنگ می‌شود

برای کوچه ای که دیگر آب را نخواهد فهمید


کودک بود که پدرش مُندعلی نباتی تاریخ 17 آبان 1361 طی پدافندی عملیات محرم در جبهه پاسپاه شرهانی عراق مظلومانه به شهادت رسید .

Image result for ‫شهید مندعلی نباتی نراق‬‎

پدرش مُندعلی نباتی متولد 1305 بود و زمان شهادت 56 ساله و محاسن سفیدش به خونش خضاب گردید و بر این اساس به حبیب ابن مظاهر شهدای نراق ملقب گردید .

زهره نباتی در کودکی یتیم شد و مادرش سرکار خانم  عزت یوسفی صبورانه و با عظمی راسخ دختران و پسران را با موفقیت از آب و گل در آورد . زهره بزرگ و بزرگ تر شد تا اینکه با یکی از جوانان شایسته به نام جعفر حمزه ای ازدواج نمود و حاصل ازدواج زیبای آنان دو فرزند صالح به نام ... و علی حمزه ای می باشد .

متاسفانه در بین مسیر زندگی این بانوی گرانقدر و مومنه دچار بیماری گردید و تحت مراقبت و معالجه قرار گرفت . همسر فداکار و فرزندان بزرگوارش کوشش و تلاش نمودند تا بهبودی مشارالیها فراهم گردد .
لیکن تقدیر خداوند قادر بر این منوال قرار گرفت که ایشان در اربعین حسینی دار فانی را وداع گفته و روز یکشنبه تاریخ 28 مهر 1398 برابر 21 صفر 1441 پس از تشییع پیکر با شکوه در وادی السلام شهر نراق سر در نقاب خاک کشید .

لازم به ذکر است خواهر نامبرده به نام آفاق نباتی متولد 6 خرداد 1336 تاریخ 20 آبان 1358 در سن 22 سالگی در اثر ابتلا به بیمار به رحمت خدا پیوست .

شادی روح این دو خواهر و پدر شهیدشان صلوات نثار می کنیم .

۹۸/۰۸/۰۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook