سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

محمدم محمدهایش در طول ۳۹ سال و قریب چهل سال از زمان شهادت تنها پسرش از زبانش قطع نمی شد . شهید دوستان دست به دست هم دادند و برای اولین بار مراسم گرامی داشت با شکوه و کم نظیری را برای محمدش بر پا کردند .

او نیز به همراه سه دختر و عروس و اقوام و مردم در همایش روز پنج شنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ در سالن شهداء شهر نراق شرکت کرد . روز بعد به اطرافیان گفت دیشب اولین شبی بود که یه خواب راحت کردم .

داشتیم برای زحمتکشانی که در کنگره گرامیداشت سردار شهید محمدعلی قجری کارت تقدیر مهیا می کردیم که اومد بالای سرمان و گفت : به به چقدر این روزها جالبه ، اگه محمدم کارت عروسی نداشت حالا خوشحالم و حس می کنم اینا کارت عروسیشه که برای مهمانان می فرستید .

مردم !
شما هم تلاش کنید دل های خانواده های شهدا را شاد داشته باشید ولو با یک محبت کوچک و یک صلوات به روح پر فتوح شهدای ارزشمند و محمد علی قجری نراقی .

راوی : محمد نصیری فرزند علی اهل شهر نراق تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۹۸

۹۸/۰۹/۱۵
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۲۶ آذر ۹۸ ، ۲۲:۵۲ علیمحمد میرشکاری
خدا پدر و مادر حاج محمد عضایی و کلیه عوامل اجرایی همایش و کنگره بزرگداشت شهید محمد علی قجری رابیامرزد که هم موجبات تجدید میثاق اهداف و ارمانهای شهدا و هم مرحمی بر الام قلوب خانواده های انان را فراهم ساخته و میسازد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook