سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

‍ دلش برای نراق و نراقی ها می تپید و همواره تلاش می کرد تا وسایل رفاه و آرامش و آسایش همشهریان نراقی و دلیجانی را فراهم نماید . به همشهریان بخصوص آن هایی که در کارگاه های قالیبافی ایشان مشغول فعالیت بودند به دیده احترام می نگریست .

http://bayanbox.ir/view/2306953220574281122/65.jpg

حاج سید محمود غفاری خبرنگار شهر نراق و نماینده رسمی روزنامه اطلاعات و  مجله سپید و سیاه بود . ایشان از معتمدین نراق و دلیجان بود و مغازه اش ابتدای بازار شمس السلطنه قرار داشت و در همین مکان ضمن توزیع روزنامه  اخبار شهر را به روزنامه ارسال می نمود .

حاج سید محمود اولین شعبه نفت  و توزیع آن در منطقه را دایر  کرد و به همراه آقای سید جلال جلالی خدمت بزرگی به همشهریان نمود .

همسر صدرالذکر  کوکب خانم  غفاری(فوت 22 فروردین 1377) فرزند جواد بود و فرزندان آن ها از انسان های شریف و خیرخواه و مورد محبوبیت در جامعه هستند . آقای غفاری متولد ۱۲۹۲ هجری شمسی بود و تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۶۴ به دیار باقی شتافت .


مرحومه کوکب خانم غفاری

روح ایشان و تمامی درگذشتگان از شهرهای دلیجان و نراق قرین رحمت الهی  باشد . شادی روح نامبرده و همسرش مرحومه کوکب غفاری و فرزندشان آقا سید مهدی و اموات صلوات نثار می کنیم :


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

۹۸/۰۹/۱۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۳)

با سلام خدمت مدیران محترم سایت سلحشوران.
جای بسی افتخار و قدر دانی است که پس از سالها افراد خدمتگذار و امین شهر نراق را از یاد نبرده و از آنان به نیکی یاد میکنید .خداوند روح این مرحوم را با اجداد طاهرینش محشور بگرداند و پدر و مادر شما را هم بیامرزد .واقعا که این بزرگوار در زمان خودش خیلی برای نراق زحمت کشید و اکثریت قریب به اتفاق همشهریان از او به نیکی یاد میکنند .
۲۲ آذر ۹۸ ، ۲۰:۳۲ حمیدرضا شایان
روح این انسان فرهیخته شاد🌷سپاس از زحمات شما بابت معرفی و یاداوری این بزرگواران.
روح مرد الهی حاج آقا غفاری شاد باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook