سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

نراق - جناب مستطاب عمده الاعیان والاخیار آقا محمد خلف مرحوم‌ حاجی محمدتقی رحمت الله تاجر نراقی ملاحظه فرمایند
روحی فداک
از قم مراسله بشما زحمت دادم و منتظر بودم که جواب را به طهران مرقوم‌ می دارید پی اِشغالی شما(مشغول بودن زیاد) را بنده حَمل به اثقال(اسباب) می نمایم . ان شاءاله خود و متعلقان و نورچشمان در کمال سلامتی هستید مخصوصا خدمت علیا مکرمه والده و همشیره سلام برسانید .
نورچشمی عزیز همشیره را سلام‌ می رسانم و از ایشان کمال معذرت را می خواهم . نورچشمان را فردافرد قربان می روم . از وضع نراق و حرکت حاجی آقا نسبت به خود شما و بنده بطور مفصل مرقوم‌ دارید که ماهانه شما می رسد یا خیر ؟

نورچشمان آقا نصراله و آقا محمد را دعاگو هستم . چادر همشیره را با پیچه(روبند زنان بافته ازموی یال و دُم اسب برنگ سیاه) ان شاءاله ارسال می دارم . همه روزه شرح سلامتی را مرقوم دارید . آقا حسین آقا ابوالقاسم(حسین فرزند ابوالقاسم) را دعا برسانید . دو کاغذ شما رسید آخرماه وجه شما را وسیله حضرت  رئیس پستخانه می فرستم ، لازم به کاغذ پرانی به این و آن را ندارد .
زیاده زحمتی نیست اقل محمد علی نراقی
19 صفر 1334(برابر با 5 دی 1294)

تمبر پاکت دو شاهی


سایت سلحشوران شهر نراق ؛ از استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از جهت بازخوانی نامه محمد علی نراقی از تهران به محمد فرزند حاج محمد تقی در نراق قدردانی می نماید .

۹۸/۱۲/۲۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook