سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

ویروس منحوس کرونا(کویید ١٩) آمد لیکن وفاق ملی و منطقه ای را بیشتر کرد . وفاق مردم نراق و دلیجان در امورات خیر و عام المنفعه سرآمد منطقه است .
در پی اعلام و درخواست از خیّرین جهت تامین و مساعدت هفت قلم تجهیزات پزشکی ، خیّر نیکوکار و خوش صفت نراق هزینه یکی از تجهیزات گران و دارای اهمیت و کارآمد بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان را تقبل نمود .

سید مجتبی غفاری

در پی فراخوان موسسه خیریه بیماران خاص شهرستان دلیجان و تهیه ٧ قلم تجهیزات ضروری بیمارستان امام صادق(ع) دلیجانِ استان مرکزی ، خیّر نیکوکار و خوش آوازه شهر نراق جناب آقای حاج سید مجتبی غفاری نراقی هزینه یک دستگاه الکتروشوک قلبی مدل R series ساخت کمپانی zollامریکا به قیمت ١،٣٢٧،۶٢٠،٠٠٠ریال (یک میلیارد و سیصد و بیست و هفت میلیون و ششصد و بیست هزار ریال) را بر عهده گرفت .
سایت سلحشوران شهر نراق برای جناب استاد غفاری و خانواده معززش سرکار خانم اکبری آرزوی تندرستی و بهروزی از خداوند قادر مسئلت می نماید .

http://bayanbox.ir/view/2306953220574281122/65.jpg 

مرحوم سید محمود غفاری      مرحومه کوکب غفاری       مرحوم سید مهدی غفاری

شادی روح بلند مرحوم حاج سید محمود غفاری فرزند سید جعفر و همسر مکرمه اش مرحومه  حاجیه خانم کوکب غفاری و فرزندشان مرحوم آقا سید مهدی غفاری و جمیع اموات خاندان صلوات نثار می کنیم .
 

شهر نراق به شما افتخار میکند
۹۹/۰۱/۰۵
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۴)

۰۵ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۴۸ علیمحمد میرشکاری
درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر استاد بزرگ ، خیر نیکوکار و نویسنده توانا جناب غفاری عزیز که همواره مظهر مهر بوده و هستند و از تبار باران، فروغ مهرشان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتشان رویش زندگی است.
قطعا ایشان یار دیار امروز و یادگار ماندگار فردااست
توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی این خیربزرگوار و نیکوکارو رحمت واسعه الهی قرین ارواح طیبه والدین گرامیش باد.

.
۰۶ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۱۸ مرتضی علی آقایی
درود بی کران بر شما استاد غفاری عزیز که با این کار ارزشمند وخیرخواهانه خویش یک باقی الصالحات از خویش بر جای گذاردی ونام خود را تا ابد جاودان نمودی.مطمئنا روح والدینت از این کار شاد خواهد الهی خیر ببینی که اینقدر برای وطن خویش فعال ودلسوزی.
سلام
جناب آقای غفاری عزیز همین که دراین روزهای سخت درکنار هم نوعان خود وبه خصوص همشهری های نراقی ودلیجانی هستی نشانه از بزرگی حضرت عالی را می رساند.
۰۷ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۲۰ حمید رضا شایان
از ایزد یکتا سلامتی و طول عمر با برکت برای استاد توانا و مرد نیک اندیش و بلندنظر خواهانم.
🌹🌸

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook