سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

مخفی نماناد که خیرالحاج حاجی میرزا محمد خَلَف مرحوم میرزا اسماعیل نراقی در حضور اینجانب شهادت داد که امر زوجه محمد خلیل با اولاد مرحوم حاجی محمد جعفر و زوجه و ادعای او ........... که خود حاجی مشارالیه در نظر دارد با وجود و مراتب مجدد در مسجد در ملاء عام جمعی از اقوام زوجه محمد خلیل به نزد او رفته و محمد خلیل زوج خود را مجددا وکیل ساخته .... با وجود عدم تسلط بر اولاد ........ مصالحه جدیده نمود و محمد خلیل مال المصالحه را در حضور اینجانب حواله شرعی به دیگری ساخت که به طلبکار خود بدهد
بعد از مراتب زوجه .... به شکایت محمد خلیل به نزداینجانب آمد که ... ... محمد خلیل گذشته بود دیگر این ... تحمیلی است اما می شود او را جواب دادم که مصلحت تو در این است اگر چه خلاف مصلحت صغار باشد و این ضرر را لاجرم متحمل شو ، چرا که گریبان را از دست چنین شخصی مخلص کردن عین مصلحت است .

این بیچاره هم قبول این عمل را نمود بعد از آن محمد خلیل خود نزدم آمده او را نصیحت کردم .... نداد زوجه خود را فرستاد بعد از اینکه مطلب حالی او شد چندی گوش سخن زوج خود بکرد ....... رفته است مرقوم می شود که اصلا و مطلقا تسلطی در هیچ باب بر ایشان ندارد و اهل شرع و عرف و مومنین ........
لازم است که محمد خلیل و زوجه او را و...... و شر او را از ... صغار و والده بیچاره ...
فی یازدهم شهر شعبان المعظم سنه 1343
11 شعبان 1343(برابر 16 اسفند 1303)


سایت سلحشوران شهر نراق از جناب استاد سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی  مصالحه بین طرفین نراقی سپاس گزار می باشد .

۹۹/۰۱/۱۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook