سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

غرض از تحریر و ترقیم این نگارش وسطور خالی از عیب آنست که در بهترین ساعتی از ساعات و وقتی از اوقات عقد و مناکحت و مزاوجت همیشگی و دائمی واقع گردید فیمابین میرزا ابراهیم رحمانی نراقی محل سکونت میمه جوشقان قالی فرزند مرحوم نصرالله نراقی و عصمت پناه بانو سکینه کاشانی فرزند مرحوم جعفر عمو حسین دارای شناسنامه ۱۶۶۳۹ به مِهر و صداق معین و مشخص بمبلغ یکصدو یکتومان نقد ما فی الذمه بعهده زوج نام نامبرده بالا می باشد که در ساعت مطالبه زوجه زوج فوق الذکر تسلیم و تادیه نماید مناکحه صحیحه شرعیه و معاقده صریحه اسلامیه بنهج شرع انور به صیغه عربیه و فارسیه بینهما جاری گردید .این چند کلمه بر سبیل برگ عقد نامچه قلمی گردید تا واضح بوده باشد .
و کان ذالک تحریرو وقوعا بتاریخ سال یکهزارو سیصدو بیست و چهار شمسی عقد مناکحت واقع شد ۱۳۲۴
مُهر : ابراهیم رحمانی

امضاء حاشیه سند :
قد صدرالایجاب حر... شیخ عبدالرسول کاشانی

 

سایت سلحشوران شهر نراق از جناب استاد سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی عقدنامه محمدابراهیم رحمانی و سکینه کاشانی سپاس گزار می باشد.

توضیحات سایت :
عقدنامه متعلق به آقای محمد ابراهیم رحمانی فرزند نصراله اهل شهر نراق و خدمتگزار اداره دارایی بروجرد و میمه بود که تاریخ 13 اردیبهشت 1333 دار فانی را وداع گفت و پیکرش در گورستان میمه اصفهان خاکسپاری گردید . وی پدر مرحوم غلامحسین رحمانی است که در بقعه زبیده خاتون نراق دفن می باشد .

۹۹/۰۱/۱۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook