سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

حسب الامر شماره ۱۶۷۶ مورخ ۱۳۱۳/۶/۲۵ ریاست جلیله معارف و اوقاف قم و محلات دامت شوکته از عموم‌ اهالی و آقایان محترم تجار و کسبه بازار نراق استشهاد و استعلام می نماید راجع به یکدانگ ‌و نیم مزرعه نصرت آباد و یکباب کاروانسرا با حجرات و انبارهای متعلقه به آن و کلیه بازار و دکاکین بازار و سایر دکاکین ارثی و ابتیاعی که بعد از فوت مرحومه شمس السلطنه(طلعت نراقی) کلیه رَقَبات(املاک و مستغلات موقوفه) مذکوره که با نظارت آقای میرزا احمدخان نراقی(فرزند محمد مهدی) به تصرف وقف داده شده و در وقفنامه تصریح شده است  مقتضی است برای اجرای مقررات هر اطلاعی دارید راجع به وقفیّت ‌رقبات مذکوره و اینکه آیا در این مدت عمل به وقف شده است یا خیر ذیل این ورقه را مرقوم‌ و اداره جلیله اوقاف قم را از اطلاعات خودتان مستحضر نمائید .
مدیر دبستان نمره ۸ نراق
شریف بیان الحق(فرزند زین العادبدین و مسئول وقفیات نراق)

بازخوانی حاشیه سند :
اینجانب نصرالله یوسفی نراقی اطلاع دارم که یکدانگ ‌و نیم از مزرعه نصرت آباد بانضمام‌ تمامی بازار مرحوم حاجی خان(حاج میرزا محمد خان) از دکاکین و کاروانسرا و آنچه را طبق وصیت نامه است که بنظر اینجانب رسیده است به وقفیت کلیه آن رقبات مزبوره تصدیق دارم‌ و اینکه عمل به وقف آن شده و یا به مصرف معینه آن رسیده باشد اطلاع ندارم .
نصرالله یوسفی نراقی(فرزند علی)
اینجانب نوشته در دست آقای میرزا احمدخان نراقی دیدم که یکدانگ و نیم از جمله ششدانگ مزرعه نصرت آباد واقعه در نراق بانضمام تمامی بازار جدیدالبنای نراق وقف است و هرگاه عمل به وقف کرده و یا نکرده اطلاعی ندارم‌.
نصرالله قطبی نراقی(فرزند زین العابدین)


سایت سلحشوران شهر نراق از جناب استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی موقوفه حاج میرزا محمد خان نراقی سپاس گزار می باشد .

۹۹/۰۲/۱۵
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook