سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

یک عکس و دنیا خاطره از سه قهرمان ملی

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵ ب.ظ

حسن اجاره دار فرزند حسین متولد سال 1328 در قم

جواد مالکی قمی فرزند حسن متولد سال 1331 در تهران

علی اصغر آقا زمانی فرزند علی محمد متولد سال 1331 در شهر نراق از توابع دلیجان استان مرکزی

عامل نفوذی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) از طریق چهره نفوذی خود محمد رضا کلاهی صمدی فرزند حسن متولد 1338 دارنده شماره شناسنامه 1251 ، دانشجوی سال اول رشته برق دانشگاه علم و صنعت تلاش می کند که هر چه توان دارند حضور افراد و مسئولین کشور را در جلسه آنشب مهیا نماید .
فرشاد مؤمنی از اعضای حزب جمهوری اسلامی و مسئول کمیته دانش‌آموزی حزب نیز در خاطراتش اظهار نمود که کلاهی عامل انفجار در حین جلسه ده دقیقه با من صحبت کرد تا متقاعد شوم وارد سالن جلسه شوم چون به علت سر درد بیرون از محل اصلی بودم .
القصه ، آقایان اجاره دار ، مالکی قمی و آقا زمانی نراقی بیرون سالن مشغول صحبت و مُترصد انجام اقدامی بودند که محمد رضا کلاهی نزد آنان آمده و اصرار می ورزد چون دکتر بهشتی و اعضا تصمیم دارند مطالب مهمی در خصوص کشور مطرح کنند حتما زودتر وارد ادامه جلسه شوید .
جواد مالکی قمی می گوید با این آیه خانم کودک من که نمیشه وارد سالن شد صبر کن تا او را تحویل مادرش (خانم فروغ نیلی احمد آبادی که آن مقطع آنجا با اعضای حزب همکاری داشته ) بدهم که محمدرضا آیه مالکی را از  بغل جواد گرفته و گفت شما داخل سالن شوید تا خودم آیه خانم را به مادرش می رسانم .

این سه دوست به توصیه دوست نفوذی و منافق توجه کرده و وارد قتلگاه می شوند تا هر سه از شهادت فیض ببرند .

محمد رضا کلاهی دقایقی بعد از درب اصلی به میدان سرچشمه تهران خارج شده و به نگهبانان اظهار می کند که می روم برای پایان مجلس دکتر بهشتی و حاضرین بستنی می خرم و زود بر می گردم که کمتر از پنج دقیقه بعد انفجار هولناکی رخ می دهد .
محمدرضا کلاهی صمدی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت سازمان مجاهدین خلق (منافقین) درآمد، اما اندکی بعد به دستور مسئولان مافوق خود به عنوان پاسدار به کمیته ولی‌عصر تهران در خیابان پاستور پیوست . بعد به داخل حزب جمهوری اسلامی نفوذ کرد و اندکی بعد به عنوان مسئول حفاظت سالن برگزیده شد تا اینکه سرانجام در ۷ تیرماه ۱۳۶۰ اقدام به بمب‌گذاری در مقر این حزب کرد و به خارج فرار نمود .

در این حادثه، آیت‌الله سید محمد حسینی بهشتی، رئیس وقت دیوان عالی کشور، و بیش از ۷۰ نفر از مقامات و چهره‌های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چند معاون وزیر، ۲۷ نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند و 34 نفر مجرم شدند .

محمدرضا کلاهی صمدی تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۵ دسامبر ۲۰۱۵) در ۵۶ سالگی در شهر آلمیره هلند در خیابان و از فاصله نزدیک هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد . رسانه‌های هلندی اعلام کردند فردی به نام «علی معتمد» که در این کشور به قتل رسیده است،همان «محمدرضا کلاهی صمدی» است که در ۲۸ ژوئن ۱۹۸۱ (۷ تیرماه ۱۳۶۰) در نشست حزب "جمهوری اسلامی" در تهران بمب‌گذاری کرده بود.

شادی روح شهدای حزب جمهوری اسلامی از جمله شهید منطقه دلیجان مهندس علی اصغر آقا زمانی نراقی صلوات

۹۹/۰۴/۰۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook