سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

کلبه احزان

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۲ ب.ظ

خداوندا به دادم رس که من آشفته افکارم

درون کلبه احزان کنون من سخت بیمارَم


عنانم را به دست نفس دادم بنده اش گشتم
کجا با نفس می جنگم  کجا من مرد پیکارم


زبانم همچو شمشیر است  زهر آلود و خون آشام
به ظاهر نزد مردم من گُلی زیبا و بی خارم


ز ترس آنکه افتد پرده و رسوا شَوم روزی
به یاد کارهای خود عجب از خویش بیزارم


به مردم گفته ام عمری است از شیطان گریزانم
به شیطان گفته ام ای دوست من مشتاق دیدارم


درون چاه غفلت ترس آن دارم شبی افتم
چراغی نیست تا روشن کنم من محفل تارم


خدای  مهربان من تو ستاری و غفاری
کنون با گریه می گویم گره بُگشای از کارم


علی اینک پناه بی پناهان خواهشی دارم
اگر چه من بَدم هرگز مکن افشا تو اسرارم

 

شاعر : علی رضایی فرزند رضا اهل شهر نراق

۹۹/۰۵/۰۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook