سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

بیع نمود و بفروخت شرطاً و خیاراً  آقای شکرالله عابدینی به شناسنامه شماره ... صادره نراق فرزند مرحوم علی اکبر نراقی به آقای شکرالله اکبری شماره شناسنامه ... صادره از نراق فرزند مرحوم رضا ساکنان نراق مورد معامله و حدود آن همگی و تمامی یکمَن باغچه خانه مفروزی واقعه در خانه مسکونی بایع شارط که حدود آن از یکطرف
شمالاً به رودخانه
شرقاً به باغچه خانه محمد هاشم
جنوباً بباغچه حسین رضائی
غرباً به باغچه مدرسه
با کافه ملحقات و منضمات شرعیه و عرفیه بانضمام یک اصله درخت گردو و سایر اشجار مغروسه در آن بمبلغ دویست و چهل تومان وجه نقد که تمام آن تسلیم بایع مرقوم شد و بوصول تمامی آن اقرار و اعتراف شرعی کرد و عقد مبایعه شرعیه شرطیه بینهما جاری شد
و در ضمن عقد بر بایع شارط شرط شرعی شد چنانچه از حال تحریر الی انقضاء مدت ششماه تمام خورشیدی ردّ ثمن موصوف را بسوی مشتری مرقوم نمود مسلط و قادر بر عقد مبایعه شرعیه شرطیه بوده باشد و الّا بیع لازم و خیارش ساقط خواهد بود و بر مشتری مرقوم تمامی منافع مورد معامله را از حال الا انقضاء مدت معلوم واگذار نمود بمبلغ یکقِران وجه نقد و یک سیر نبات که از طرف بایع شارط نقداً اخذ و دریافت نمود .
 وقوعاً فی تاریخ ۱۳۳۴/۵/۲۰
بمراتب متن شهادت دارم
امضاء  شیخ عباس جعفری(فرزند شیخ صادق)
 اقرار بمراتب متن نمود
امضاء حاج عباس
 اعترف بما رقم فیه لدی حره
امضاء احمد قطبی نراقی(فرزند نصرالله)

سایت سلحشوران شهر نراق ، از استاد گرانقدر آقای حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی معامله باغچه بین شکرالله عابدینی و شکرالله اکبری در 65 سال قبل سپاس گزار می باشد .

۹۹/۰۵/۱۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook