سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

فروشندگان آقای شکرالله عابدینی شماره شناسنامه .... و آقای روح الله حسینی شماره شناسنامه.... صادره از نراق فرزندان مرحوم علی اکبر عصار نراقی خریدار آقای سیادت پناه آقا رضای سوداگر شماره شناسنامه ۱۵۹۷ از نراق فرزند مرحوم آقا سید آقا مورد معامله همگی و تمامی چهار دانگ از جمله ششدانگ ایوان دَمِ در شهره واقع در خانه مسکونی مشهور به خانه عصارها که مورد معامله در جنب چهار صُفه واقع است و محدود است
شرقاً به اطاق حبیب الله
غرباً به اطاق رحمان رضائی
شمالاً به باغچه خود شکرالله مذکور
جنوباً به چهار صُفه
مع ممر و مدخل و راه ...... از چهار صُفه میباشد و دو دانگ آن متبه ورثه حبیب‌الله عصار می‌باشد و از مورد معامله مبلغ چهارصد ریال وجه نقد که عبارت از چهل تومان است نقداً تسلیم فروشندگان نامبردگان شد و به وصول آن اقرار و اعتراف نمودند
پس از اخذ تمامی مبلغ مورد معامله از یَد خودشان تخلیه نمودند بتصرف خریدار واگذار کردند به نوعی که تصرف مالکانه نموده کتصرف الاملاک فی املاکهم و ذوی الحقوق فی حقوقهم و عقد مبایعه صحیحه شرعیه بینهما جاری شد اسقاط کافه خیارات حتی خیار غبن و غبن در غبن از طرفین شد فعلیهذا مورد معامله که عبارت است از چهار دانگ مشاع از کل ششدانگ ایوان بطوریکه فوقاً نوشته شده بر ملکیت خریدار آقا رضای مذکور قرار و استقرار یافت و در ضمن عقد خارج لازم به فروشندگان فوق الزام شرعی شد چنانچه از تاریخ ذیل الی پنجاه سال شمسی در این معامله فسادی کشف شود کلهم بعضاً از عهده خسارات وارده و خسارات شرعیه خریدار علاوه بر رد قیمت فوق الذکر برآید و بر این قرار موقتاً گذاشته شد پس از جریان ثبتی این قباله را مدتی به قباله رسمی تبدیل نموده به خریدار مسترد دارد.
وقوعاً فی تاریخ چهارم آبان ماه ۱۳۲۹
روح الله حسینی
 انگشت شکرالله را گواهی دارم
احمد قطبی نراقی(فرزند نصرالله)
 وقع بما رقم فی حره الخاطی
احمد قطبی نراقی(فرزند نصرالله)
قد اعترف البایعان ... بتمام مطلب فیه من البیع و قبض العوض و اسقاط الخیارات و التزام جمادی فی سنه ۱۳۲۹
الاحقر محمد صادقی

از جناب آقای حسین عابدینی فرزند علیرضا از بابت ارائه سند 70 ساله مربوط به نیاکان خود قدردانی می گردد .

سایت سلحشوران شهر نراق از استاد گرانقدر آقای حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی قباله فروش ملک در منزل عصارها سپاس گزار می باشد .

۹۹/۰۵/۱۲
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook