سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب
به اجاره شرعیه قبول نمود عالیحضرت گرامی منزلت محمد باقر خَلف مرحمت شان حاجی محمد مهدی همگی چهار قَفیز(واحدی برای اندازه گیری مساحت) از یکدرب باغجاه کوله را با مُلحقات از اَشجار و سایر مُلحقات دو اَصله جوز(گردو) از عالیشان آقا محمد کاظم خَلف مرحوم آقا جعفر نراقی از تاریخ ذیل الی یکسال تمام به مال الاجاره مقدار هشت مَن به وزن شاه جو و گندم بالمناصفه پاک بی علف دوره نراق که در رفع محصول سنه آتیه کارسازی نماید ، مواجره صحیحه شرعیه با شرایط .
و کان ذالک فی اول مهر ماه جلالی مده السنه تنکوز ئیل(سال خوک) من شهر سنه 1292(1 مهر 1292)
مُهر یتوکل اعلی عبده باقر(محمد باقر نراقی فرزند حاج محمد مهدی تاجر نراقی)
توضیح آنکه به اجاره شرعیه قبول نمودم حقیر محمد جواد خلف مرحوم حاجی محمد مهدی نراقی همین چهار قفیز مسطور در متن را از حال الی مدت یکسال به مال الاجاره چهار مَن جو و چهار من گندم که انشاءالله بعد از رفع محصول کارسازی شود .
فی اول مهرماه جلالی پیجی ئیل(سال میمون) سنه 1293
مجدد اجاره نمودم چهار مَن از باغجاه مسطور در متن را با اشجار آن الی مدت یکسال به مال الاجاره چهار مَن جو و چهار من گندم که بعد رفع محصول کارسازی شود .
فی 17 مهر ماه سنه 1294
مجدد به اجاره قبول نمودم از حاجی محمد جواد چهار مَن از باغجاه کوله سو با اشجار آن الی مدت یکسال به مقدار چهار من جو و چهار من گندم که در سال آینده در رفع محصول کارسازی نمایم .
فی ۱۷ مهر... سنه ۱۲۹۵



سایت سلحشوران شهر نراق از جناب استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود به جهت بازخوانی اجاره نامچه زمین مربوط به محمد باقر عموی معاون التجار  بیش از 107 سال قبل سپاس گزار می باشد .
۹۹/۰۷/۰۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook