سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

فدایت شوم
رقیمه(نوشته) عریضه که حاکی صحت و سلامت آنوجود محترم بود رسید . شرحی در خصوص نایب الحکومه مرقوم داشته بودید، شرحیِ مشارالیه را هم نیز بفرمایید . شرحی که مفصل مرقوم داشته بودید بخوبی مستحضر شدم .
انشاالله خداوند رفع تعدی که ظالمی نسبت به ظلم بزودی خواهد شد . همواره از سلامتی خودتان و مجاری امور مرقوم دارید .... نایب الحکومه را بنمایید ، آقازاده در مساعدت و هدایت نسبت به هر مظلومی آنچه از عهده چاکر برآید کوتاهی نخواهد شد .
اما در خصوص جو قیمت نوزده تومان رقم رفته بود خواهش دارم از یک خَروار(واحد سنتی برای وزن) تا پنجاه خروار یعنی هرقدر بشود فوری جو خوب خریداری نمائید مزید بر تشکرات قلبی خواهد بود . خواهش دارم جو را فوری خریداری کنید ، باشد در حمل تا اطلاع بدهم وجه هم ‌اگر لازم‌است بخرید بعد بنویسید تا بفرستم.
زیاده عرضی ندارد
امضاء : اسدالله(احتمالا حاج اسدالله)
1335

سایت سلحشوران شهر نراق از جناب استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود به جهت بازخوانی نامه بیش از یک قرن قبل سپاس گزار می باشد .

۹۹/۰۷/۰۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook