سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

‍ به اجاره شرعیه قبول نمود عالیحضرت آقا محمد صادق خلف مرحوم خالو حسن نراقی از آقا محمد قاسم خَلف مرحمت شان حاجی محمد مهدی تاجر نراقی دو طاق از جمله بیست و چهار طاق قنات حاجی ابراهیم بیک شهره که متعلق به عالیجناب فضایل مآب آقازاده آقا میرزا محمد حسن است از حال التحریر الی اول مهر ماه هذا سنه سیچقان ئیل(سال موش) به مبلغ دوازده هزار دینار رایج سلطان که در رفع محصول کارسازی نماید و قرار شرعی شد که ....... آنچه شود آقا محمد صادق حق از ...... آن نداشته باشد و همچنین در پاییز آنچه را موسم ... کاشتن آنچه از جالیزات علاقه داشته باشد مال موجر است و مالیات را آنچه مربوط به این آب شود مستاجر بدهد و در اِزای اجاره محسوب دارد و لایروبی با موجر است . از بابت اجاره باغ منال دیوانی را خود آقا صادق باید بدهد .
تحریراً فی چهاردهم شهر ربیع الاولی 1293
14 ربیع الاول 1293(برابر با 21 فروردین 1255)
مهر عبده الراجی میرزا آقا
مهر یا غفار

سایت سلحشوران شهر نراق ، از استاد ارجمند حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود به جهت بازخوانی اجاره دو طاق قنات حاج ابراهیم بیک نراق در 150 سال قبل قدردانی می نماید .

۹۹/۰۷/۱۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook