سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 استاد ولی الله حسنی فرزند حسینعلی اهل شهر  نراق از توابع شهرستان دلیجان استان مرکزی تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۹ به عنوان شهید مدافع سلامت و از سلحشوران مبارزه با ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت .

مرحوم دکتر ولی الله حسنی

ایشان برادر زاده مرحوم حبیب الله حسنی و علاوه بر ایران در کشور کانادا نیز اقامت داشت .
دکتر حسنی نراقی از اساتید مطرح پزشکی ، متخصص بیهوشی و پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی ایران به همراه سایر کادر درمان با ویروس کویید ۱۹ مقابله داشت و در راستای فعالیت های پزشکی شاگردان زیادی را آموزش داد .
پیکر پاک ولی الله حسنی نراقی شنبه تاریخ ۱۹ مهر ۱۳۹۹ در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تهران تشییع و رهسپار خانه ابدی در بهشت زهراء تهران شد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیامی درگذشت دکتر "ولی الله حسنی اهل شهر مشاهیر خیز نراق " دبیر هیئت بورد رشته تخصصی بیهوشی در اثر بیماری کووید-19را به جامعه پزشکی؛ خانواده و بازماندگان محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر ظفرقندی به شرح ذیل است:

                                                                بسمه تعالی
                                                        انا لله و انا الیه راجعون
استاد فرهیخته و دانشمند رشته بیهوشی جناب آقای دکتر ولی الله حسنی در اثر بیماری کووید-19 به جوار حضرت حق شتافت.
ایشان از پزشکان ارزشمند ؛ متعهد و اساتید خوشنام و دبیر هئیت بورد رشته تخصصی بیهوشی بودند که نهایتاً در مسیر خدمت رسانی و یاری به بیماران آسمانی شدند.
یقیناً خدمات ارزشمند ایشان در یادها و خاطرات پزشکی کشور ماندگار و در پیشگاه خداوند مأجور خواهد بود.
ضمن ابراز همدردی‌ با جامعه پزشکی و متخصصین بیهوشی؛ این ضایعه غم انگیز را به خانواده و وابستگان آن شهید عزیز تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم عُلو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مَسألت دارم.

                                                           دکتر محمدرضا ظفرقندی
                                                          رئیس کل سازمان نظام پزشکی
19 مهر 1399

دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در پی درگذشت دکتر ولی الله حسنی نراقی استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران پیام تسلیتی صادر کردند :

در این روزهای همه‌گیری کرونا، اندوه جان‌باختن روزانه ده‌ها تن از هموطنان گرامی از یکسو، و غم جانکاه شهادت تعدادی از همکاران عزیز مدافع سلامت از سوی دیگر، بر سینه‌هایمان سنگینی می کند.
مجاهدت‌های شبانه‌روزی همکاران عزیزم در خط مقدم درمان و مقابله با کرونا، هر روز صحنه‌های زیبایی از ایثار و از خود گذشتگی را به تصویر می‌کشد که در صفحات تاریخ جاودانه خواهد‌ماند.
نقطه اوج ایثار این عزیزان، شهادت در راه حفظ جان مردم و تضمین سلامت آنهاست.

در این میان، درگذشت شهادت‌گونه استاد اخلاق و ادب، جناب آقای دکتر حسنی، استاد بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی ایران، که خدمات شایانی را هم در کِسوت استادی و هم در مسئولیت‌های مختلف در معاونت آموزشی وزارت و دانشگاه به جامعه دانشگاهی ارائه کردند، مایه تاسف و تاثر شد.
ایشان از چهره های برتر دانشگاهی و استادی نمونه و مُتخلق به اخلاق نیکو بودند که فقدانشان سلمه‌ای بزرگ در جامعه دانشگاهی است و تا مدت‌ها، جای خالی ایشان احساس خواهد‌ شد.
یاد این استاد فرهیخته، تمامی شهدای مدافع سلامت و همه کسانی که منشاء خدمات فراوان در آموزش پزشکی و حوزه سلامت و درمان بوده‌اند و اکنون در میان ما نیستند را گرامی می‌دارم و برای ایشان علو درجات آرزو می‌کنم.

دکتر علی‌اکبر حق دوست  معاون آموزشی
19 مهر 1399

شادی روح پاکش صلوات نثار می کنیم

۹۹/۰۷/۱۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۲۴ مهر ۹۹ ، ۲۳:۴۵ سلحشوران شهر نراق
خانم
گوهر مبینی فرزند احمد(مادر شهید مدافع سلامت ولی الله حسنی) تاریخ فوت ... مهر 1399 محل خاکسپاری بهشت زهرا(س) تهران

مادر دکتر ولی الله حسنی نیز به فاصله کوتاه فوت نمود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook