سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

۱۳۳۶/۸/۱۷
حضور محترم حضرت آقای آقا میرزا عبدالحسین مهدوی زیده عزه
  پس از تقدیم عرض سلام امید است که سلامت بوده باشید ، مدتی است که از سلامتی حضرتعالی بی اطلاع می باشم ، امید است که نقاهتی نداشته باشید .
کاغذ شما که از نراق نوشته بودید و صورت حساب را هم نوشته بودید رسیدگی کردم چند قلم از قبل کاه و یونجه سال 1334 را که بنده حساب نکرده بودم حساب کردم ولی جناب عالی هم چند قلم اشتباه کرده بودید که صورت جامع آنرا نوشته و بپیوست تقدیم می گردد .
ملاحظه خواهید فرمود اولاً کاه سال 1335 زَرقان( مزرعه زَرغانین یا زرغان شهر دلیجان) را کسی به من نداده و رودخانه را هم سیل بُرد و وجه جالیز زرقان در سال 1335 چهل تومان گرفتم که در نراق قبل از رسیدگی به حساب بشما تقدیم کردم و عرض کردم که اول دَشن(دستلاف ، که سودای اول اصناف باشد) نمائید و چند قلم هم اشتباه شده بود که آنهم صورت صحیح آن پیوست می باشد که رویهم رفته حساب قبل چهل و هفت تومان طلب بنده می باشد رسیدگی فرمائید .
خانم را سلام برسانید . آقازاده ها را کُلهم سلام برسانید.  بچه‌ها همگی سلام می رسانند . در خاتمه صورت جالیز و بنائی و مقنی گری هم ضمیمه شد که خلاصه جمع دویست و چهل وهشت تومان و ... ریال طلب حقیر می باشد .
 قربانت ابراهیمی(احتمالا اهل دلیجان)
۱۳۳۶/۸/۱۷

از جناب استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود به جهت بازخوانی حسابرسی مزرعه زَرغانین یا زَرغان(زرقان) دلیجان سپاس گزار می باشیم

۹۹/۰۷/۲۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook