سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

خدمت جنـاب آقای معـــــاون التجـــــّار نراقی(میرزا فضل الله نراقی فرزند محمد جواد)
19 شوال 1336(برابر 5 مرداد 1297)
فـــــدایت شوم
مرقومه که توسط آقای میــرزا سیـد محمــد خان دفتردار مالیه و مراسله دیگری که وسیله ارسال آنرا نمی دانم در دلیجان و محلات واصل گردیده. از اظهار لطف و آقائی و دوستی و شخصیت جنابعالے هیچ گِله نیست و امتنان قلبـے خود را هم معروض می دارم. اینکه مرقوم شده است مفسدین و متعرضین ... نظر بر مقاصد خود اقدامی می نمایند و یاسین را گرفته مقاصد خود را انتظار دارند، البته مفسدین و اغیار(مخالفین – دشمنان) همیشه در صدد هستند که به نحوی اغتشاش کنند. هرکس با دیگری اعتمادی دارند یا هر ترتیبی که ممکن باشد تبدیل به نفاق می نمایند ولی گمان دارم که بعید باشد پس از مدتی زحمات و دوستی ها و امتحانات و اطلاعات کامله از احوال و اعمال و افعال هر یک همدیگر نشناخته فقط با مقاصد دیگری که به خوبی و آسانی کشف می گردد مورد سوءتفاهم واقع گردد .

باز هم با زبان یکرنگی و حالت دوستی حقیقی معروض می دارم ارادتمند،منظور و مقصدی ندارد.بر دوستی و ارادت مطالبی را که دیگران منظر بر منافع خود و تقاضای وقت نمایید در بین جنابعالــے و بنده و محمـــــدیوســف خـــان(یوسفے فرزند طوغان)اظهار می کند ابداً مورد توجه قرار نمی دهم و بلکه جزو باد هوا میدانم.از همراهے و مودّت جنابعـالے و محمـــد یوســـــف خـان نیز کمال تشکر را دارم.هر موقع هم ارجاع خدمتی میشود با کمال میل در انجام آن حاضر بوده و هستم. خدمت جناب آقامشـــهدی طوغـان(یوسفی) و آقامحمـدیوسف خان و آقا محمـدرضاخان(فرزندان طوغان یوسفی) در عوض عرض ارادت و سلام و خلوص معروض میدارد .
آقازادگان را یکان یکان تقدیم اخلاص صمیمی می نماید. حضور مبارک دوست عزیز خود جناب آقای نایـــــب فضل الله(فضل الله نراقی فرزند محمد جواد معاون التجار) خـان عرض سلام و ارادت می رسانم.
زیاده بر این مصدّع اوقات نمی شوم.

روی پاکت
نـــــراق
خدمت جنـاب آقای معـــــاون التجـــــّار نراقی(میرزا فضل الله نراقی فرزند محمد جواد) زیاده اقباله العـــــالے

از جناب استاد حاج سید مجتبی غفاری بابت بازخوانی نامه 105 سال قبل قدردانی می کنیم .

از جناب آقای حمیدرضا  سلطانی شایان فرزند اکبر از بابت تایپ، بازنویسی و تنظیم متن سپاس گزار می باشیم .

۹۹/۰۸/۱۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook