سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

06/10/1359
حضور محترم پدر و مادر عزیزم سلام
امیدوارم که حالتان خوب باشد و کسالتی نداشته باشید، و اگر جویای حال فرزند خود کاظم باشید خوبم و هیچگونه نگرانی در بین نیست. و جهت رفع نگرانی شما لازم دانستم چند کلمه از حالم را برایتان بنویسم که حالم خیلی خوب است و به اتفاق بقیه برادران مشغول هستیم و جبهه ما خسارات زیادی ندارد ، چون دشمن مسلط نیست . و میدانم که این گفته من برای مادر نا باور است که انشاءالله ناراحت نباشد و برنامه ما همان داخل آتش بودن و بیرون بودن آن می باشد که شما در آنجا هستید.
وقتی به اخبار گوش می دهید ناراحت هستید و لیکن ما چون خودمان در جریان هستیم نگرانی چندانی نیست و خلاصه ناراحت نباشید و همانطور هم که اخبار شما را در جریان می گذارد جبهه دارخوین همه روزه خسارات جانی و مالی زیادی به دشمن می رساند ولی به لطف خدای یکتا که « یاور مسلمین هست » ایران تلفات جانی که اصلاً ندارد و خسارات مالی هم کم می باشد. اقوام و دوستان را سلام می رسانم. برادران و خواهرانم را سلام می رسانم.
و دیگر منتظر نامه نباشید و این نامه هم جهت اطلاع شما نوشتم و مدت ماموریت ما دو ماه است که احتمالاً من از این مدت بیشتر خواهم ماند! خلاصه نگران نباشید. دیگر عرضی نیست. خداحافظ
کاظم

توضیحات :
کاظم محمودی تاریخ 1 فروردین 1338 برابر 12 رمضان 1378 در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان تولد یافت .
خرداد 1357 دیپلم خود را دریافت نمود . تاریخ 30 اردیبهشت 1358 به خدمت سربازی رفت و پس از طی دوره آموزشی در پادگان لشکرک تهران در لشکر 92 زرهی – گردان دژ -گروهان 151 در خرمشهر استان خوزستان سازماندهی گردید . بیشترین زمان سربازی را در جزیره مینو آبادان سپری نمود و تاریخ 30 تیر 1359 کارت پایان خدمت را دریافت و به زادگاهش نراق بازگشت .

در جریان تجاوز ناجوانمردانه ارتش بعث عراق به ایران کاظم با بصیرتی که داشت کار و زندگی را رها و در روزهای اولیه جنگ تاریخ 15 مهر 1359 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان محلات درآمد و دوره آموزش مخصوص سپاه را به مدت 45 روز به همراه عده ای دیگر از سبز پوشان در پادگان منظریه قم با موفقیت سپری نمود .


سردار کاظم محمودی نراقی شهید شاخص سال 1394 استان مرکزی :: سلـحــشـوران  شـهـر نــراق

اواخر آذر یا اوایل 1359 به سرحدات مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام و در جبهه دارخوین در محور اهواز - آبادان مقابل دشمن صف آرایی داشت . کاظم در پدافندی یا عملیات های فرمانده کل قوا ، طریق القدس ، ثامن الائمه و شکست حصر آبادان ، فتح المبین و محرم شرکت داشت .
سردار پاسدار کاظم محمودی فرمانده گردان محمد رسول اله(ص) از تیپ(لشکر) 17 علی ابن ابیطالب(ع) در عملیات محرم تاریخ  16 آبان 1361 برابر 20 محرم 1403 به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر نراق جنب مزار برادر شهیدش عبدالله محمودی خاکسپاری گردید .

از آقای حمید سلطانی شایان فرزند اکبر خواهر زاده سردار شهید کاظم محمودی بابت تایپ و تنظیم نامه و نگهداری سند تاریخ شفاهی دفاع مقدس سپاس گزاریم .

۹۹/۰۹/۳۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook