سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

درود بر خمیـــــنی    سلام بر شهـــــیدان
باری،عرض می شود که از قول من خدمت عمو حیدرعلی با خانواده و غلامرضا(قجری) سلام برسانید. خدمت ننه آقا و ننه بزرگ سلام می رسانم . خدمت همسایگان مخصوصا بشیر علی(شفیعی) با خانواده سلام می رسانم.خدمت کلیه اقوام و فامیل یک به یک،همه و همه دوستان و آشنایان و خویشاوندان سلام می رسانم و احوالپرس هستم و امیدوارم که حال شما خوب باشد.

۱۲ بهمن بازگشت نور حق،روح خدا را به ایران به شما تبریک میگویم. ۲۲ بهمن سالروز انقلاب خونین ملت مسلمان ایران و شکست طاغوت و کفّار و شیطان در ایران و پیروزی حق بر باطل را به امام امت و شما تبریک و تهنیت عرض می کنم. از قول من از داداش رمضان(قجری) دیده بوسی کنید و سلام برسانید. امیدوارم که همیشه خوش و خرّم باشید و این قطعه عکس هم به جای خودم برای شما می آید ان شاءالله که بپذیرید. زیاده مزاحم اوقات شریفتان نمی شوم.
کسی که فراموشتان نمی کند; فرزندتان علی رضا    1359/11/16

یادآوری می گردد علیرضا قجری فرزند سلطانعلی سال 1339 در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان متولد شد .  پس از تحصیل در دبیرستان معصومی نراق از تاریخ 15 اسفند 1358  به خدمت سربازی در ارتش اعزام و در شهرهای تهران ، تبریز و شیراز خدمت نمود و تاریخ 15 اسفند 1360 پایان خدمت خود را دریافت نمود . بلافاصله لباس بسیج بر تن نموده و وارد کارزار با دشمن بعثی عراق شد . ایشان تاریخ 17 اردیبهشت 1361 طی عملیات بیت المقدس به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر نراق خاکسپاری گردید .

۹۹/۱۰/۰۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook