سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

حضور محترم دوست عزیز و برادر مهربانم آقای عبدالله محمودی سلام عرض می کنم. پس از تقدیم سلام، سلامتی شما را از درگاه ایزد متعال خواهانم و اگر از احوالات اینجانب خواسته باشی سلامتی برقرار و ملالی در بین نیست.

باری،عرض می شود که نامه پر مهر و محبت شما در مورخه ۵۹/۱۲/۲۴ بدست من رسید ، خیلی خوشحال شدم که از احوالات شما با اطلاع گشتم. خدمت ابوی(علی محمودی) و والده(فاطمه رضایی) خودت از قول من سلام مخصوص برسان و احوالپرسی کن. خدمت کلیه دوستان،فامیلها و آشنایان و بچه محلها سلام مرا برسان و از طرف من احوالپرسی کن.

آقای محمد رمضانی( محمد رضا رمضانی فرزند غلامعلی شهید عملیات بیت المقدس) را از قول من سلام برسان و احوالپرسی کن. خدمت کلیه شاگردانت(فراگیران نهضت سوادآموزی) از قول من سلام برسان. کلیه همسنگرهایم(سربازها) خدمت شما سلام می رسانند.

 

عبدالله جان نمی دانی چقدر از رسیدن نامه ات خوشحال شدم.عبدالله جان از کارت تبریک که برایم فرستاده بودی خیلی ممنونم و شما باید ببخشید که من موفق نشدم که جواب کارت تبریک شما را بدهم ! چون من الان چند روزی هست که شهر( دزفول – اندیمشک) نرفته ام و به این دلیل نتوانستم برای شما کارت تبریک که قابل شما را داشته باشد تهیه کنم . به هر جهت باید از شما پوزش بخواهم. فقط من توانستم جواب محبت های شما را فقط تا اندازه ای بوسیله نامه بدهم و از این راه دور به وسیله این نامه سال نو را به شما و خانواده تان تبریک و تهنیت گفته و از خداوند بزرگ برای شما آرزوی سلامت و موفقیت آرزومندم.

علیرضا آقاجانی

عبدالله جان در جواب نامه از وضع نراق، از اوضاع و احوال عید و از حال بچه ها برایم بنویس تا ببینم در نراق چه خبرهای تازه در مدت نبودن ما رخ داده. عبدالله جان از وضع اینجا هم اگر بخواهی ، جنگ که مانند قبل می باشد! گاهی شدت دارد گاهی هم ساکت ، ولی از نظر هوای اینجا نگو و نپرس! خیلی هوا گرم است.
الان که این نامه را می نویسم ساعت ۳ بعد از ظهر روز یکشنبه ۵۹/۱۲/۲۴ می باشد و هوا آنقدر گرم است که نمی شود از سنگر بیرون رفت.خدا به فریاد تابستان اینجا برسد!

علیرضا آقاجانی

خوب عبدالله جان خیلی روضه خوانی کردم.بیشتر از این مزاحم وقت شما نمی شوم و شما را به خدای بزرگ میسپارم. دیگر عرضی ندارم بجز دوری دیدار شما که آنهم ان شاءالله بزودی زود دیدارها تازه می گردد. خداحافظ.خدا نگهدار.قربان شما و به امید پیروزی آقاجانی مورخ ۵۹/۱۲/۲۴

ســــــــــال نــــــــــو مبــــــــــارک

سایت سلحشوران شهر نراق ، از جناب آقای حمیدرضا  سلطانی شایان فرزند اکبر از بابت نگهداری نامه 40 سال قبل به عنوان سند مهم از تاریخ شفاهی دفاع مقدس و همچنین تایپ و بازنویسی متن قدردانی می نماید .

توضیحات :
ارسال کننده نامه ، علیرضا آقاجانی فرزند حسن متولد سال 1339 در شهر نراق سرباز وظیفه لشکر 21 حمزه در گردان توپخانه به مدت 15 ماه دوره خدمت خود را در شرایط سخت سال ابتدایی جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران در مناطق عملیاتی جنوب حضور داشت .

 

دریافت کننده نامه ، عبدالله محمودی فرزند علی متولد 1341 تاریخ 2 فروردین 1361 طی عملیات فتح المبین به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش شهر نراق خاکسپاری گردید .

۹۹/۱۱/۲۲
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook