سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

خدمت دوست عزیزم آقای عبدالله محمودی سلام
پس از عرض سلام،سلامتی شما را که یکی از نعمتهای الهی هست از درگاه ایزد متعال خواهانم و امیدوارم حالت خوب باشد و زندگی را به خوبی و خوشی بگذرانی و همیشه در کارهایت موفق باشی و هیچگونه کسالتی در بین نباشد.

و اگر از احوال دوست خود مهدی بخواهی سلامتی برقرار و به دعاگویی شما مشغول می باشیم. پدر و مادرت را از قول من سلام برسانید. آقای حسین محمودی را با خانواده سلام برسانید.آقا مرتضی را از قول من سلام برسانید. همچنین پدر و مادر خودم را سلام برسانید. حسین نباتی ، غلام محمد ابوالحسنی ، احمد عضایی ، آقاصدر موسوی ، غلامرضا موسوی و تمام دوستان را از قول من سلام برسانید.
عبدالله جان من برای کاظم(شهید کاظم محمودی فرزند علی) هم نامه نوشته ام ولی جواب آن تابحال نرسیده است و امیدوارم که بزودی نامه کاظم هم برسد تا از حال او جویا شوم. خلاصه اینکه عبدالله جان اینجا خیلی هم جای خوبی نیست،چون اصلاً غذای خوبی به افراد نمی دهند! فقط هوای بیرجند خوب است و دیگر هیچ چیز خوبی ندارد.

عبدالله جان اگر آدرس حسن طالبی(فرزند سلطانعلی) را داری برایم بفرست تا برای او یک نامه بنویسیم. دیگر عرضی ندارم جز دیدار شما به امید دیدار
فقط خیلی باید ببخشی اگر نامه کم بود دوستدار شما مهدی
آدرس: بیرجند مرکز آموزشی ۰۴ صندوق پستی ۴۶۶۴۶
گردان ۱ گروهان ۴  دیپلم وظیفه سید مهدی میرسلطانی
بتاریخ ۱۳۵۸/۱۱/۴


توضیحات :
ارسال کننده نامه ، سید مهدی میرسلطانی فرزند سید جعفر متولد 1338 در شهر نراق تاریخ 15 دی 1358 به خدمت سربازی اعزام شد و 16 دی 1360 خدمت دوره احتیاط و داوطلبانه اش را با فعالیت های شایسته در جنگ تحمیلی و مناطق دیگر به پایان رساند .

سید مهدی میرسلطانی

دریافت کننده نامه ، بسیجی عبدالله محمودی فرزند علی متولد 1341 تاریخ 2 فروردین 1361 طی عملیات فتح المبین به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش شهر نراق خاکسپاری گردید .

شهید عبدالله محمودی

سایت سلحشوران شهر نراق ، از آقای حمید سلطانی شایان فرزند اکبر خواهر زاده شهید عبدالله محمودی بابت تایپ و تنظیم نامه و نگهداری سند تاریخ شفاهی دفاع مقدس سپاس گزارمی باشد . 

۹۹/۱۱/۲۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook