سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

بسم الله الرحمن الرحیم

همه شما ارتش امام زمان (عج)هستید.      امام خمینی(ره)
حضور محترم پدر و زن پدر وبرادرهای مهربانم سلام عرض می کنم.
با درود فراوان وطول عمر برای رهبر انقلاب وبا درود بر تمامی ملت شهید پرور ایران‌سخن خود را آغاز می کنم.وپس از تقدیم عرض سلام سلامتی شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم.وانشاالله که از احوال اینجانب فرزند خود غلامعباس خواسته باشید سلامتی بر قرار است.

بابا حسن وخاله(فاطمه) را سلام برسانید.دایی غلامحسین را با خانواده سلام برسانید.عمو اکبر وزن عمو وفامیل را سلام برسانید.عمو محمد را با خانواده سلام برسانید.ماشاالله سه خانواده(سه زَنَه ) را سلام برسانید.جعفرعلی را با خانواده سلام برسانید.سلطانعلی را با خانواده سلام برسانید.حسینعلی را با خانواده سلام برسانید(همسایه ها).آخاله رمضان(شاطری)راباخانواده سلام برسانید.آخاله ماشاالله(علی آقایی) را با خانواده سلام برسانید.حاج محمود(رزاقی) را با خانواده سلام برسانید.حاج اصغر(رزاقی)را با خانواده سلام برسانیدقربانعلی داماد عمو محمد(یوسفی)را با خانواده سلام برسانید.سیف الله (اکبری) را با خانواده سلام برسانید.

عمو سید کاظم وعمه گلبانو را سلام برسانید.سید غلامرضا (باشی) را با خانواده سلام برسانید.سید میرزآقا را با خانواده سلام برسانید.سید حسن(موسویان)را با خانواده سلام برسانید.سید محمد(پسر عمو سید کاظم)را با خانواده سلام برسانید.زنِ حاجی(مادر سید تقی)را با خانواده سلام برسانید.حسن باشی(حسینی نژاد) را سلام برسانید.حاج علی عشقی(علی اکبری) را با خانواده سلام برسانید.غلام محمد(رزاقی) را با خانواده سلام برسانید.مصیب(حمامی) را با خانواده سلام برسانید.محمد را با خانواده سلام برسانید.قاسم را با خانواده سلام برسانید(فرزندان مصیب).خانم آغا(سید معدی) را با سلطانعلی سلام برسانید.آقا رضا بابایی را با خانواده سلام برسانید.

حاج سید حسن(بابایی)را با خانواده سلام برسانید.سید غلامرضا بابایی را با خانواده سلام برسانید.حاج رمضان را با خانواده سلام برسانید(طالبی).نصرت الله باشی را با خانواده سلام برسانید.تمام فامیل ها که در نراق هستند ومن ذکر نام آنها را فراموش کرده ام سلام برسانید. انشاالله نامه قبلی که من نوشته ام به دست شما رسیده باشد.واگر رسیده انشاالله ناراحت نشده باشید.
خوب،من نامه برای شما نوشتم ،می خواستید جواب یک‌نامه را برای من بنویسید؟شاید بگویید که هر کسی برای خودش یک نامه بنویسد.می توانستید به حسین (حسینعلی)بگویید پیگیری کند اگر می گفت بلد نیستم به دایی مهدی(رزاقی) می گفتید.ایشان بنویسند کاغذ به او می دادید و می گفتیدحد اقل‌جواب نامه را  برای من می نوشت(می نوشتید).

ببخشید ،انشاالله که حالتان خوب باشد.من از اینکه نامه را خیلی ریز نوشتم دیدم کاغذ خیلی جا دارد این حرف ها(دلخوری ها)را نوشتم.البته برای اینکه‌ شاید بَدِتان بیاید.خوب ،ایشان حاج خانم (احتمالا همشیره) اگر‌آمده اند از قول من مخصوصا برسانید.ومن انشاالله حمله که تمام شد می آیم شما را می بینم.به محمد وحسین وغلامرضا بگویید که مانند گل همدیگر را ببوسند.وبه جای من یکی دو بوس به محسن(برادر کوچک) بکنید.و زن بابا(نقلی خانم)را از قول من سلام برسانید.ودوتا بوس هم به فهیمه دختر دایی مهدی (رزاقی)کنید عوض من.
دیگر عرضی ندارم جز دوری ودیدار شما که آنهم به زودی زود دیدارها تازه گردد.با سلام بر رهبر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) وبا درود فراوان برتمامی ملت ایران که جبهه دوم (داوطلبانه) تشکیل می دهند. سخنم را‌ با شما تمام می کنم وبا سلامتی پیر جماران شما را به خدا می سپارم.

علی آقایی   امضا   تاریخ ۶۱/۷/۶


یادآوری می گردد ، غلامعباس علی آقایی فرزند یوسف سال 1338 در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان متولد شد .
مادرش خانم منیر رزاقی فرزند حسن تاریخ 17 مهر 1357 دار فانی را وداع گفت .
غلامعباس تاریخ 0/0/1358 با دختر عمویش سرکار خانم عشرت علی آقایی فرزند علی اکبر ازدواج نمود . فرزندشان خانم مریم علی آقایی تاریخ 24 فروردین 1359 متولد گردید .

علی آقایی از نیروهای متعهد و مومن برای حفظ دین و کشور به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان لبیک گفت و به جبهه اعزام گردید . تاریخ 9 مهر 1361 طی عملیات مسلم ابن عقیل در جبهه سومار استان کرمانشاه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش شهر نراق خاکسپاری گردید .

شادی روح مطهرش صلوات

۰۰/۰۲/۱۵
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook