سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

قم
جناب ... اجل آقای ماژور محمود خان(فرمانده ژاندارم) ... اجلاله بواسطه شرارت و آنتریکات طوغان نراقی و پسرهای آن به تقویت آقای مرتضی خان آسیپران(افسریار) ... با جمعی از اقوام و بستگان به کاشان آمده منتظر و استدعای رفع شَر پسران از حضرت‌عالی میباشیم ..
حضور محترم جناب اجل آقای ماژور(درجه نظامی) محمود خان رئیس اطاق شماره یک.  بواسطه شرارت و تعدیات یوسف خان و رضا خان نراقی به تقویت آقای مرتضی خان الحالاً جمعی از کسان و تجار به کاشان آمده.
حضور محترم ریاست جلیله اطاق شماره یک دامت شوکته.
از حرکات بی رویه و خارج از قانون بابت مرتضی خان به تقویت یوسف خان و رضا خان نراقی که سابقه شرارت آنها در آن اداره جلیله مکشوف است الحالاً  با جمعی از تجار به کاشان آمده و تغییر مشارالیه و رفع شرارت مشارالیهما ..... از مقام محترم خواستارم .
داعی(دعاگوی) آقا محمد نراقی
تاریخ حدودی نامه :  ۵ جمادی الاول ۱۳۳۹

سایت سلحشوران شهر نراق ، از استاد ارجمند حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی نامه رفع شر از مردم در یک قرن قبل سپاس گزار می باشد .

۰۰/۰۴/۰۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook